• C r e d o

Ljus tapet eller helt vit???

Funderar på en ljusbeige medaljongtapet i hela hallen nere + trappan upp till övervåningen + i allrummet uppe i vårat nya hus. Övriga huset blir mycket vitt med fondvägger. Är det något man tröttnar på tror ni? Vill ju inte ha ett helvitt hus heller, känns lite sterilt... Åå vad svårt.

* Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
  • Svar på tråden Ljus tapet eller helt vit???
  • AnneSophie

Om det är en stilren tapet och mönstret inte dominerar för mycket så tror jag inte att ni tröttnar på den.

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • pung

Vartefter så kommer du tröttna på vad du än väljer.. skämt åsido så är medaljongtapeter helt rätt nu. Tycker absolut du ska välja en sån. Ganska bra att ha mycket vita väggar och fondtapeter i övriga huset. Det blir väldigt lätt att göra om när man har bott in sig ett och känner för lite förändring..

• C r e d o

Tack för snabba svar, det är så skönt när man kan vädra tankar och idéér med nån mer än maken. Tapeten är stilren, dock inte så stora medaljonger, som en stor hand kanske? Den går åt sandfärg tror jag, inte gult eller så, ljus beige. Tänkte först ta den i hallen och trappan upp, + fortsätta på väggen från trappan och upp i allrummet om ni förstår, men att sedan ta den vita bastapeten (från vardagsrummet) på andra sidan av allrummet. Men det kanske funkar att tapetsera alla väggar med en ljus medaljongtapet?

* Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
  • Lineri07

Jag tycker att det är synd att välja helt vita väggar för det finns så himla många fantastiskt snygga, ljusa tapeter. Gå till en tapetaffär och kolla igenom utbudet så är jag övertygad om att du hittar något som du inte tröttnar på som dessutom verkligen gillar!

Svar på tråden Ljus tapet eller helt vit???