• Bellis77

Muntorrhet.... grav.syptom?

Har bim +1 men testade - igår. Känner av typ mensvärk och morlande värk i svanken. Bröstvårtorna liksom bränner till och från och jag är så himla torr i munnen.

Jag har tydligen förträngt hur det var i början av förra graviditeten så vad tror ni...

Ska testa igen efter helgen om inte mensen har kommit.

ღღღ Mamma till underbara Melanie men längtar efter ett syskon ღღღ
  • Svar på tråden Muntorrhet.... grav.syptom?
  • JULIA Alidias mamma

hejsan
    jag har vart torr i munnen ett bra tag nu och det reulterar ju i att jag dricker mycket å jag vet inte vad det beror på sen häromnatten så var jag upp och kissade 2 ggr!Sen idag hela dagen har jag varit snurrig i huvet fick ta emot mig med handen mot en vägg för jag höll på att ramla omkull....Jag har varit väldigt trött sen jag började jobba efter jullovet och om det är kroppen som håller på att ställa om sig..blir alltid trött mellan 12-15 eller 15 till 18 typ jättetrött jag somnade häromdagen i sängen i 2 timmar gick upp sen och tog disken men kunde iallafall sova utan problem!!!  den 15 dec fick jag mens har 34 dagar och den 3 januari fick jag 3 korta stick i höger sida känner igen min äl..
    jag har haft lite molverk till och från men inge bröstont...har nog BIM nästa torsdag..så det är långt kvar sen har jag haft det lite problematiskt att få till barn läs mer på min presentation..så jag skulle nästan tippa på att det är omöjligt för mig att vara gravid igentligen.

• Bellis77

Håller tummarna att du är gravid efter allt ert slit

ღღღ Mamma till underbara Melanie men längtar efter ett syskon ღღღ
  • JULIA Alidias mamma

tack håller tummarna tillbaks
    skulle villja veta om muntorrhet har nåt med det att göra??? eller om jag behöver söka hjälp för diabetes???

de tre sticken kan ju va äl jag kände men det kändes inte som så för jag brukar få ONT det känndes inte som förra gången jag hade äl...
    Puffar upp tråden igen........

• MinnY

jag va GRYMT torr i munnen veckan innan jag fick mitt +. fick ösa i mej vatten inegt annat hjälpte.

tyvärr slutade det hela med en ofosterlig grav. men nu vet jag att jag kan. så nu går jag och väntar på att få vara torr i munnen igen

hoppas det går bra för dej!!

• hmmhmm

jag är oxå torr i munnen som tusan... är BIM+2 nu, men vågar inte riktigt testa ännu.... har inte riktigt vågat hoppas att det ska bli ett plus efter mitt sena missfall i våras....

Svar på tråden Muntorrhet.... grav.syptom?