• Anonym (Nyfikna)

Porrbio/parklubb

Tja
    Jag och min fru planerar att gå på porrbio tillsammans.
    Några andra par som testat?
    BlueVision på Kungsholmen har ju parkvällar i porrbion på lördagar nuförtiden.
    Porrbio känns mycket enklare och lättillgängligt än par/swingersklubbar där man måste köra en massa formalia före...inte bara slinka in.

Så...kära snuskisar..nån som kan berätta hur det funkar? Var gör man t.ex. av kläder?

• Svar på tråden Porrbio/parklubb
  • Carl Den kloke

Bluevission, finns det ens kvar? Haha! Var där under en svensexa för 5 år sen och det var nog i särklass det äckligaste stället jag satt min fot på. Så det är nog inget ställe jag skulle rekommendera dig att ta med frugan till. Om hon ens går in, lär hon kräkas 1 sek efter högerfoten hittat över tröskeln.

• Anonym (Nyfikna)

Då måste det hänt en del sen du var där sist....Vi har varit där flera gånger och klämt på leksaker och annat och så illa är det absolut inte..."Parbion" verkar dessutom någorlunda välbesökt så helt åt helvete är det knappast...

• Anonym (Nyfiken)

Men vaddå. Har man sex därinne på bion eller är det bara att det visas porrfilm??

• Anonym (Nyfikna)

Det knullas inne på bion. Man pippar för att se och/eller synas av andra par helt enkelt. Eftersom det är enbart par så slipper man de annars obligatoriska snuskgubbarna.

• Anonym (:))

Vadå? Så det är en "vanlig" bio fast man visar porrfilm och det är bara par som får komma in och alla har sex därinne sedan eller? Är det vanliga biostolar också eller har man ordnat till det på nåt sätt?
    Verkar ju lite spännande blev sugen på att försöka locka med frugan om det r fräscht... tar gärna mot rapporter!

• Anonym

Finns det nåt sånt nere i skåne med?? typ malmö?

• Anonym

pushar tråden.....Var gör man t.ex. av kläder? Hennes ev handväska? Annat?

• Anonym (Nyfikna)

puff

• Saara17

Ni kan gå till en porraffär och kolla "bio" där inne :D där är ni i ett eget rum med en soffa och askfat haha och kollar film ni har valt själva. Kostar ca 80 kr... Där inne kan ni ha sex hur ni vill ;)

• Anonym (sugen)

nån som har en hemsida dit eller nåt? *intresserad*

• Anonym (sugen)

okej visste inte det, men tips på hur man ska skriva på google för att få fram sidan då?

Svar på tråden Porrbio/parklubb