• Bebislängtan 82

Less på panelgardine. Vart kan man sy upp gardiner

Jag är så less på panelgardiner. Har det i alla rum här och nu ska det bli ändring.
    Om man mäter alla fönster hur bredda dom är och sen hur långt det är från gardinfästet så att säga där gardinestången ska hänga på och ner i golvet,lan man få gardinerna uppsydda av ngn då? vart i såfall. Bor i Linköping.

Och vad kostar det ungefär att få dom uppsydda? Jag kan INTE sånt själv överhuvudtaget.

Vill ha tips
  • Svar på tråden Less på panelgardine. Vart kan man sy upp gardiner
  • Elli47

Varför köper du inte färdigsydda gardiner direkt, blir förmodligen billigare och snabbare så! Det finns massor i affärer eller på postorder, Jotex har t ex jättemycket fina gardiner i alla möjliga varianter.

• AnneSophie

Jag rekommenderar varmt www.stoffochstil.se, dom har syservice. Jättetrevlig personal också.

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Bebislängtan 82

Men det är ju online

• AnneSophie
    Bebislängtan 82 skrev 2008-01-11 10:08:48 följande:
    Men det är ju online
    Ja? Dom har ju även tyg att välja på.
    Om du inte redan sitter med ett tyg som du vill ha i händerna så spelar det ju ingen roll.
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Bebislängtan 82

Okej så man kan köpa tyg där så mäter dom upp?

• Bebislängtan 82

syr upp menar jag

• Scrapaholic

AH;s Gardiner ute på Tornby syr upp gardiner..Jysk med tror jag & även Ohlsons tyger mitt inne i stan

ღElin060420 ღDavid940103ღMichaela950914ღ
  • AnneSophie
    Bebislängtan 82 skrev 2008-01-11 10:11:52 följande:
    syr upp menar jag
    Ja.
  • Bebislängtan 82

Jag vill gärna köpa färdiga men hur får man upp dom,har hittat ett par på jotex men ser ut att det är dubbel gardinstång som ex längderna hänger på en och bågen på en..

Får inte ihop det med en stång

• mrs simpson

Bebislängtan 82 skrev 2008-01-11 12:47:13 följande:

Jag vill gärna köpa färdiga men hur får man upp dom,har hittat ett par på jotex men ser ut att det är dubbel gardinstång som ex längderna hänger på en och bågen på en..Får inte ihop det med en stång
    Ja. Om du vill ha både längder och en kappa av nått slag så måste du ha två stänger. Denna dubbelstång hittade jag på Jotex:
    www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=199885&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
  • Bebislängtan 82

Tack då ska jag beställa såna

Svar på tråden Less på panelgardine. Vart kan man sy upp gardiner