Förskola på söder...
Hej.
Är det någon som vet något om förskolorna på södermalm i stockholm (öster om götgatan). Rykten? Åsikter? Någon som är bra? Någon som är dålig? Jag ska sätta min dotter i kö och vet ingenting om förskolorna här.
Hej.
Är det någon som vet något om förskolorna på södermalm i stockholm (öster om götgatan). Rykten? Åsikter? Någon som är bra? Någon som är dålig? Jag ska sätta min dotter i kö och vet ingenting om förskolorna här.
Min dotter går på Förskolan Regnbågen på Katarina Bangata. Helt UNDERBART dagis!! Va runt innan och kollade på flera, men Regnbågen blev mitt förstahandsval :)
Allt kändes helt rätt när vi kom dit, framför allt personalen! På vår dotters avdelning jobbar det 2 killar, vilket jag ser som en privilegium då det inte finns alltför många män inom barnomsorgen.
Vilka förskolor hade du mer på "önskelistan"?
Inga söderbor...?
Ska inte Katarina Barnstugeförening vara bra? Fast jag vvet inte på vilken sida Götgatan den ligger och sen är den väl privat eller kooperativ eller nå´t?
förskolan bonden är populär vet jag och även tippen (eller heter den tappen?) kolla upp på södermalms stadsdelsförvalnitnings hemsida. Sofia barnskola på fjällgatan är superpopulär o svår att komma in på.
förskolan bonden är populär vet jag och även tippen (eller heter den tappen?) kolla upp på södermalms stadsdelsförvalnitnings hemsida. Sofia barnskola på fjällgatan är superpopulär o svår att komma in på.