• Lillkorvens mamma

Förskola på söder...

Hej.
    Är det någon som vet något om förskolorna på södermalm i stockholm (öster om götgatan). Rykten? Åsikter? Någon som är bra? Någon som är dålig? Jag ska sätta min dotter i kö och vet ingenting om förskolorna här.

• Svar på tråden Förskola på söder...
  • Lotta80

Min dotter går på Förskolan Regnbågen på Katarina Bangata. Helt UNDERBART dagis!! Va runt innan och kollade på flera, men Regnbågen blev mitt förstahandsval :)
    Allt kändes helt rätt när vi kom dit, framför allt personalen! På vår dotters avdelning jobbar det 2 killar, vilket jag ser som en privilegium då det inte finns alltför många män inom barnomsorgen.

• Lillkorvens mamma

Vilka förskolor hade du mer på "önskelistan"?

• Lillkorvens mamma

Inga söderbor...?

• teambe

Ska inte Katarina Barnstugeförening vara bra? Fast jag vvet inte på vilken sida Götgatan den ligger och sen är den väl privat eller kooperativ eller nå´t?

• Erika

förskolan bonden är populär vet jag och även tippen (eller heter den tappen?) kolla upp på södermalms stadsdelsförvalnitnings hemsida. Sofia barnskola på fjällgatan är superpopulär o svår att komma in på.

• Erika

förskolan bonden är populär vet jag och även tippen (eller heter den tappen?) kolla upp på södermalms stadsdelsförvalnitnings hemsida. Sofia barnskola på fjällgatan är superpopulär o svår att komma in på.

Svar på tråden Förskola på söder...