ökat tryck "nertill"????
Är i vecka 35 och har från och till smärtsamma samandragningar. Har det senaste dygnet känt ett ökat tryck nertill?? Samt att det ilar till ibland!
tycker aven att bebisen är så långt ner och krafsar med händerna?? Itrakten av ljumskarna, och jag kan känna hur den "buffar presic ovanför blygbenet...så långt ner brukar jag inte känna det ju???
Är ivecka 35och har smärtsamma samandragningar från och till. Har haft detta under några veckors tid. Vissa dagar mer än andra.
saken är den att jag i vecka 29 var inlagd för att sammandragningarna jag hade då (ej onda) gjorde så att livmodertappen var på väg att utplånas!!Låg inne på bb i 3 dag. Sedan hem för vila fram till vecka 34.
Saken är den att jag känner ett ökat ´tryck över blygbenet...och att det ilar till ibland..inte jätte mycke men ändå så man reagerar?? Tycker även att bebisen är väl långt ner och buffar??Åxå över blugbenet kan jag känna detta...normalt eller vad tror ni gott folk??? Hoppas på svar!!!!!!! Kram på er alla snälla mäniskor!!