håriga män
får en man vara hårig på kroppen eller måste han vara helrakad? tycker unga och äldre kvinnor olika?
får en man vara hårig på kroppen eller måste han vara helrakad? tycker unga och äldre kvinnor olika?
beror på hur mycket hår.
en so mhar en vältränad kropp så tycker jag att det är snyggare rakad, en som inte tränad kan ha mer hår...
fast får inte vara för mycket hår
Min man är ganska hårig, speciellt på bröstet och jag fullkomligen älskar det! Gillar att leka med mina fingrar i håret på hans bröst, och jag gillar att ligga med huvudet på hans bröst för det kittlar så mysigt... Sen gillar jag verkligen känslan av hans håriga bringa mot mig när vi har sex och jag tycker det är riktigt manligt! Så, ME LIKE!
Kan tillägga för statistiken att jag är 24 ;)
Jag är 29, och tillsammans med en kille sedan drygt 5 år, som är hårig på alla "vanliga" ställen plus på övre delen av ryggen + axlarna. Han lider mer av det än jag, jag tycker inte alls att det gör något! Han är rätt mycket hårig (inte svensk). Han brukar vilja ta bort håret, antingen med trimmer, vaxning eller olika hårbprttagningskrämer, kanske gör det 2 ggr/år eller nåt.
Så mestadels har han sitt hår, och jag har inget problem alls med det! Och skulle definitvt inte vilja att han tog bort håret på armar och ben, kan inte ens tänka mig hans sexiga underarmar utan hår, hahaha!
ja lite hår är sexigt får gärna finnas på bröstet och en redig raggarsträng men en matta på ryggen är no no för min det! blä!!
jag är 25 och HATAR kropshår...är det ljust och fjunigt så ok...
Jag är rätt hårig och har en del hår på övre delen av ryggen också. Jag frågade min fru om hon tyckte att jag skulle vaxa bort det men hon sa att det gör henne ingenting. Jag plockar mig mellan ögonbrynen i alla fall. Annars skulle de växa ihop till slut.
Håret kvar om jag får välja!! Är 34.
Jag är 22 och jag gillar hår, särskilt på bröstet o magen, sexigt, kanske inte så mysigt med massa hår på ryggen men det har inte min kille som tur är =)
Jag är 31 och tycker att helrakade killar är osexiga. Lagom är bäst, gärna lite trimmat. Min senaste kärlek hade massa hår på ryggen vilket jag trodde att jag avskydde men eftersom det satt på en man jag verkligen var kär i så älskade jag det och tyckte att han var sexigast i världen!! Är det äkta kärlek så spelar några hårstrån hit eller dit ingen roll! Själv är jag helrakad men det är ju en helt annan sak... :)
ohhh! Go hairy men!
jag e 24 och jag tycker det e riktigt sexigt med killar som har pa kroppen! Min man har en harig mage och brost och jag alskar att gosa i det och dra mina fingrar genom det nar vi har sex! Sa upphetsande! Tycker det ser mera manligt ut!
Tander inte alls pa valtranade killar utan har.... ser sa mesigt ut!
Grrrrr....