• skånetös78

Nån som har körsbärslaminat?

Var och tittade på olika golv idag, ska lägga nytt i köket..jag fastnade för körsbärslaminat men vet inte hur det skulle se ut på en större yta än den utan de hade som prov i affären. Vi har ett väldigt ljust kök med vita luckor. Tänkte därför fråga om någon här har just körsbärsgolv i sitt kök och har bilder?

**Bebisverkstaden är öppen igen**
  • Svar på tråden Nån som har körsbärslaminat?
  • tulpan

jag har körsbärslaminat i lekrummet, trodde att det skulle bli hel mörkt men det blev det inte,
    Har du ljusa luckor så tror jag ju inte att det blir för mörkt, tvärtom så blir det nog himla snyggt med mörkare golv mot vita luckor.
    Lycka till

• skånetös78
    tulpan skrev 2008-01-12 19:04:08 följande:
    jag har körsbärslaminat i lekrummet, trodde att det skulle bli hel mörkt men det blev det inte, Har du ljusa luckor så tror jag ju inte att det blir för mörkt, tvärtom så blir det nog himla snyggt med mörkare golv mot vita luckor. Lycka till
    Tack för svaret! Har du några bilder på ert golv? Vilken supersnygg svart/vit Greyhound förresten..har en Whippet själv så jag är inbiten vinthundsälskare! :)
  • ElinaNikki

Älskar körsbärsgolv, mums...nej men det är vackert. Särskilt om du har ljusa luckor så blir det nog jättebra!

• Guslageran

Vi har körsbärsgolv i sovrummet. Det är vita väggar och vit matta i rummet och tycker det är snyggt ihop. Blir nog jättebra i ditt ljusa kök.

• skånetös78

Vad roligt att ni tror att det blir snyggt! Vi har ett väldigt ljus kök, vita luckor och ljus tapet så vi vill bryta av det hela lite. I hela övriga huset är det en ljusare parkett, ni tror inte det blir konstigt om man har en mörkare i köket då? Och bänksiva, ska man ha den i körsbär också? Jag har en bild på köket i mitt galleri om ni vill tipsa! :)

Svar på tråden Nån som har körsbärslaminat?