luuugn bebis !! fler?
var på 3d ultraljud i sthlm idag, det var helt underbart och jättehäftigt! och vi väntar en liten tjej, som fikc namnet Nova med dirkekten.
han som gjorde ultraljudet tyckte hon var väldigt lugn och försökte fåi gång henne hehehon låg med armen för ansiktet hur länge som helst först. och när man knuffar lite brukar dom flytta på sig sa han, men inte hon han höll på mer än halva tiden med den där armen, han masserade hela magen och uskade typ med den där apparaten, men hon röröde inte på isg speciellt mkt, bara fingrar och tår oc så. konstigt. hoppas allt är som det ska med henne. för det är ju så jag upplever det med,jag känner inte alls lika mkt som alla andra gör, sparkar och så, jag tkr det är lungt hela dagarna. och när hon sparkar så är det bara som om nån petar på mig innifrån han verkade förvånad och frågade tillochmed om jag hade känt rörelser idag då sa jag, ja lite.men hon kanske bara är en lugn typ hehe. han sa ju inget, och han var glad och så hela tiden. han kollade ju alla organen på slutet oxå, och allt var perfekt sa han. men man är orolig ändå. fast jag har sett henne nu och allt. hehe