• sweetsugarcandy

luuugn bebis !! fler?

var på 3d ultraljud i sthlm idag, det var helt underbart och jättehäftigt! och vi väntar en liten tjej, som fikc namnet Nova med dirkekten.
    han som gjorde ultraljudet tyckte hon var väldigt lugn och försökte fåi gång henne hehehon låg med armen för ansiktet hur länge som helst först. och när man knuffar lite brukar dom flytta på sig sa han, men inte hon han höll på mer än halva tiden med den där armen, han masserade hela magen och uskade typ med den där apparaten, men hon röröde inte på isg speciellt mkt, bara fingrar och tår oc så. konstigt. hoppas allt är som det ska med henne. för det är ju så jag upplever det med,jag känner inte alls lika mkt som alla andra gör, sparkar och så, jag tkr det är lungt hela dagarna. och när hon sparkar så är det bara som om nån petar på mig innifrån han verkade förvånad och frågade tillochmed om jag hade känt rörelser idag då sa jag, ja lite.men hon kanske bara är en lugn typ hehe. han sa ju inget, och han var glad och så hela tiden. han kollade ju alla organen på slutet oxå, och allt var perfekt sa han. men man är orolig ändå. fast jag har sett henne nu och allt. hehe

• Svar på tråden luuugn bebis !! fler?
  • Albin 080509

japp min lille har med lugnat ner sig den senaste veckan....man blir ju orolig eftersom min har ändå vart igång hela tiden förut....men så länge bebisen rör sig ibland så borde de inte vara någon fara....eller??

Jag Är Gravid i vecka 25
  • Jo  anna

Min son var jättelugn i magen. Rörde sej inte alls mycket. Och han är lugn nu när han kommit ut med. =) Ligger mest och tittar. Skriker knappt alls.

• Albin 080509

förresten grattis till tjejjen=) jag ska me på 3D den 25:e...lääängtar sååååå

Jag Är Gravid i vecka 25
  • sweetsugarcandy

okej, nja, min bebis har aldrig varit en vilding. alltv varit lugn..

• sweetsugarcandy

ja det är verkligen en upplevelse man bär med sig resten av livet! va kul! lycka till! ska du tll tittut då? han som gjorde ultraljudet var jätttttttebraaa!! :)

• Albin 080509
    sweetsugarcandy skrev 2008-01-12 20:10:11 följande:
    ja det är verkligen en upplevelse man bär med sig resten av livet! va kul! lycka till! ska du tll tittut då? han som gjorde ultraljudet var jätttttttebraaa!! :)
    nej jag ska till linköping...fast vad hette han som gjorde på dig? för han som ska göra på mig har även en klinik i sthlm
    Jag Är Gravid i vecka 25
  • ZAFT

Jag upplevde samma sak när ja var grav och de sa på ett Ul oxå att det var en lugn bebis. Jag uplevde honom lugn i princip hela tiden (hade även moderkakan i framvägg) och ut kom en frisk krabat som inte alls är lika lugn

Din bebis kanske bara vilar upp sig inför vad som komma skall

Nu är alla små stjärnor...
Svar på tråden luuugn bebis !! fler?