• Anonym (kär?)

Kan man bli kär så fort..?

Vi har träffats 3 ggr på kort tid, kan man redan vara kär? Det känns så. Jag saknar honom så mycket och det känns som en evighet sen vi träffades, trots att vi sågs idag. Och när jag tänker på honom går det nästan som små vågor och spänning genom min kropp.

Livet känns så bra just nu.

Tråden passade inte in någon annanstans, så jag satte den här. Min fråga är alltså "Kan man bli kär så fort?" eller är det bara fånigt?

• Svar på tråden Kan man bli kär så fort..?
  • Fam Edbom

Inte ett dugg fånigt..
    Jag såg min man på krogen o gav han mitt nr..
    Han kom helgen därpå o vi var ute o festade.
    Dagen efter åkte han inte hem.
    Vi visste båda två att vi var menade för varandra.
    6 mån senare flyttade vi ihop
    1 o 4 mån senare gifte vi oss
    1 år o 10 mån senare kom våran dotter
    Så grattis grattis...

• blipblop

Klart man kan! Jag blev blixtkär i min man när vi träffades. Och nu är vi gifta!

• Anonym (...)

Blev störtförälskad av ett ögonkast tvärs över ett dansgolv för många år sen... de gick på sekunder..  *S*... så visst går det...  Men sen e ju frågan om de var passion, kärlek eller vad... pang sa det iaf... (vi höll ihop i 4:a år iaf)

• Anonym (kär?)

Så härligt.

Jag vill nästan gråta av lycka för att finns i mitt liv numera och gråta för att han inte är med mig nu.

• Anonym (olycklig)

jag blev blixtkär i en kille nyligen vi träffades ett par gånger ocg jag blev verkligen kär vilket jag inte har vart på lääänge, men tyvärr så känner han inte de samma för mig..

• burret84

Absolut!!! jag blev stört förälskad i en kille vid första ögonkastet och visste att han bara måste jag ha!!! å nog fick jag han, så nu ha vi vari ett par i sex år och har världens underbaraste son oxå!!

• Jan H

Det finns väl inga normer som säger hur och när vi ska bli kära. Ibland går det blixtsnabbt och några gånger har det växt fram. Vi är alla olika...

• Misses

Jag va med om samma sak fast egentligen fortare.
    Jag träffade en kille via nätet och han kom hem till mig, vi kollade på film o pratade o han åkte aldrig hem förrän dagen efter O jag är kärare än jag någonsin vart förut...Nu har vi träffats i 5 veckor

• Anonym (kär?)

Allt gick åt helvete. Han tycker vi har gått för fort fram. I KNEW IT! Men det var ju knappast bara jag som gick för fort fram... helvete!

• Anonym (What)

Vad är det som har hänt?????

• nattuggla

Ja det kan man:) Va härligt det låter:)

• Deoran

Anonym (...) skrev 2008-01-12 23:51:16 följande:

Blev störtförälskad av ett ögonkast tvärs över ett dansgolv för många år sen... de gick på sekunder..  *S*... så visst går det...  Men sen e ju frågan om de var passion, kärlek eller vad... pang sa det iaf... (vi höll ihop i 4:a år iaf)
    Har EXAKT samma erfarenhet !

EN blick på en (iofs extremt vacker) kvinna som storskrattade spontant på dansgolvet och jag var mentalt förstummad och blev helt fokuserad på att få henne i min närhet. Jag insåg redan nästa dag att jag var kär i henne. Jag lyckades få en relation med henne till o från under några år, men omständigheterna var tyvärr såna för oss båda att vi sedan inte kunde gå vidare tillsammans ... så ja man kan tydligen bli blixtkär ...
  • Anonym (villrådig)
    Anonym (kär?) skrev 2008-01-12 23:56:15 följande:
    Jag vill nästan gråta av lycka för att finns i mitt liv numera och gråta för att han inte är med mig nu.
    Har träffat en sån man! Vi har setts och lunchat i 3 månader, vi ses varannan vecka. Vi sms:ar desto mer. Ja, vi är kära. Vi har inte ens hånglat men vi lyser båda två när vi är tillsammans och kan inte sluta fånle.

Vi är gifta och har barn - tyvärr inte med varandra. Våra barn är så små att båda tvekar - man vill ju vara med sitt barn jämt, inte skilja sig. Men ändå.... vi kan vara utan varandra. Skitjobbigt, vet varken ut eller in. Hur kan något som egentligen är fel kännas så rätt???
  • Anonym
    Anonym (kär?) skrev 2008-01-24 17:21:16 följande:
    Allt gick åt helvete. Han tycker vi har gått för fort fram. I KNEW IT! Men det var ju knappast bara jag som gick för fort fram... helvete!
    Men näää, jäkla skit. .
  • Anonym (yes)

yes jag är kär i en kille efter 3 gånger men de kommer inte bli något får ta bort mina känslor han har redan tjej

• Jlind

DE KAN JAG LOVA DIG:D

jag fick nummret till min nuvarande pojkvänn av en kompis, hon tyckte jag skulle höra av mig till honom..... (hade aldrig träffat honom)

jag skrev sms o han svarade, vi började prata i telefon o redan då va jag kär... hade fått bild på honom via mms....

han kom till byn jag bodde hans kompisar hade kört dit honom utan vilja haha,, sen så hade vi dejt o sen va de kört:D

varit ihop i 3 år snart o förlovade o bor ihop:D

• Anonym (ååååå)

självklart att man kann...men sen tar det ett tag innan man upptäcker om det är en riktigt toppen karl..(f-n gått på många nitar,vill bli kär i en hel reko man..finns dom)just nu är ja igentligen nöjd som det är.men det är så härligt å va käääär

Svar på tråden Kan man bli kär så fort..?