• Kliff

Var köpa berlocker, stenar, pärlor? (göra egna smycken)

Har precis upptäckt det här med att göra egna smycken! Jättekul!
    Men var köper ni smyckeskreatörer, era pärlor, berlocker och stenar? Än så länge har jag bara Panduro att tillgå, men de har inte jätteroliga berlocker till exempel...

• Svar på tråden Var köpa berlocker, stenar, pärlor? (göra egna smycken)
  • OMWF

Om du bor i sthlm finns det en sån där tråkig liten pärl/berlock/sten-affär i gallerian.

• Kliff

Tack!
    Men tråkig...? Är den inget bra?

• OMWF

Jo den är nog asbra men pärlor är inte min grej, var där med min syrra, hon gillar pärlor och panduro och sånt. Men dom hade iaf massa pärlor och sånt.

Kliff skrev 2008-01-13 12:45:53 följande:
    Tack! Men tråkig...? Är den inget bra?
  • Kliff

Ok! Då förstår jag! Tack f tipset!

• Shalita

På nätet finns Pärldesign. Finns massor!

• Kliff

Shalita; Tack f tipset! Har du ngn adres. Hamnar bara på Google om jag försöker på parldesign.se. KOnstigt...

• Kliff

...så lätt var det...!*pinsamt* provade inte .com eftersom jag kom till ngt som hette pärlplatsen som rekommenderade parldesign.se... Tacktack!

• rebecca25

Om du är ute efter snygga berlocker är amerikanska ebay.com ett ställe där du ibland kan fynda stora partier. Sök på "charms lot" eller "vintage charms lot". Är billigt många gånger också!

• Niiskuneiti

Jag handlar mest från Pagoni, har alltid funkat bra och snabb leverans. Vet inte om det är direkt billigast jämt, men de har bra utbud också.

Svar på tråden Var köpa berlocker, stenar, pärlor? (göra egna smycken)