• jagälskarallaminabarn

Presenttips till 9-årig kille önskas

Hejsan!

Jag undrar vad man kan ge en 9-årig kille för presenter? Vet inte om han har tillgång till dator eller tv-spel och har inte träffat honom sedan han var nyfödd men nu vill min släkting ha kontakt och skickade presentkort till oss som vi kan köpa kläder till våra flickor för så vi vill köpa något som jag kan ge till min kusin som alltså är en pojke på 9 år.

En tanke vi haft är presentkort på Åhléns, kan det vara något för en 9-åring? Tänkte att det borde väl finnas något även för en pojke i den åldern där eller?

Övriga idéer tages väldigt tacksamt emot då vi gärna vill ha en del att välja på och dessutom tycker Åhléns är lite dyra. Tack för hjälpen på förhand!

M V H

Ulrika, mamma till Michelle och Jennifer födda 06-2005

• Svar på tråden Presenttips till 9-årig kille önskas
  • Frecklebex

Presentkort på Intersport kanske ?? många killar är ju sportintresserad.

• Coquine

Spiderman brukar vara populär i den åldern.

• jackisar 1

Jag har en son på 9 & han gillar sport,spel.

Leker inte så mycket med leksaker längre ,jag tycker barnen blir stora så fort när jag var liten tycker jag att man lekte mera, nu "hänger " dom bara.....

• Christina76

Varför inte ett presentkort på en bio?

Mamma till två sötnosar!!
  • monica75
    Coquine skrev 2008-01-14 16:24:00 följande:
    Spiderman brukar vara populär i den åldern.
    Presentkort på stadium, Hm, JC och på biobiljetter funkar nog för de flesta 9 åringar.
  • Mola

Min son är 9 år. Han vill ha spionsaker, pistoler, gevär, handklovar, lego (gärna sportbilar).

Svar på tråden Presenttips till 9-årig kille önskas