råd ängående otrohet
Det är nästan obeskrivligt hur fruktansvärd dåligt man mår efter man har fått redå på att deras kille/tjej har varit otrogen. Min fråga till de som har varit med om samma sak är hur lång tid tar det att kommer över en sån grej och vad är det man kan eller skulle förvänta sig av den som har gjort det? Jag fick redå på sanningen för 5 månader sen och har väldigt svårt att glömma o går vidare. Vi försöka att fixa allt skit och bli ett par fortförandra men det känns som allt ligger med mig o han gör ingenting för att hjälpa mig komma över det han har gjort. Han pallar inte mer med alla frågar säger han och han har ingen svar för värför han gjorde som han gjorde men om jag inte accepterar vad har hant då ska vi tar slut. Det är så mycket mer som är involverad men för mig känns som allt skulle vara mycket lättare om han kunde visa något mer än att bara säger "men jag är här, jag komma hem!" Jag vet inte nånting längre känns det som och är tacksam om nån kan ger lite råd ängående situationen. Kan tilläga att vi fortförandra älskar varandra men vet inte om jag är tillräckligt stark att klara av allt själv.