Orbitrek/CT vilken bäst??
Ni som har Orbitrek eller liknande apparat vart köpte ni dom??
Vet att det finns på Harald Nyborg, Rusta, Öb (??), Tv-shop, Tvins och dom men vart finns dom mer och vilken är bäst till bästa pris givetvis??
Ni som har Orbitrek eller liknande apparat vart köpte ni dom??
Vet att det finns på Harald Nyborg, Rusta, Öb (??), Tv-shop, Tvins och dom men vart finns dom mer och vilken är bäst till bästa pris givetvis??
beta.familjeliv.se/Forum-11-258/m28053229.html
Kika in i denna tråd, ganska många sidor att läsa igenom men det finns mycket läsvärt där
Tack, letade efter en sådan tråd men hittade givetvis ingen bara för att man letar =)
Nej, sökfunktionen är väl inte vad den borde...
Hoppas du hittar någon bra. Är själv i samma sits eftersom jag fick en i julklapp. Den var från Jula och pajade efter mindre än 7 timmars användning, köp ingen där! Letar efter en ny nu med andra ord!
Har precis införskaffat mej en orbitrek elite..Efter 20 min va jag nästan dö! Fy så jobbigt de va men ack så bra d brändes! =)
Hoppas att det håller i sig...
Hej!
Tänkte bara säga att jag har en crosstrainer från intersport.(extreme fit ct 417). 2000kr, skitbra! Stabil är den också, inte alls som dom billigare varianterna. "dator" där man kan ställa in vikt & sånt för att få mer exakta uträkningar på kcal-förbrukning ov. Rekommenderar en sån!
Hej!
Tänkte bara säga att jag har en crosstrainer från intersport.(extreme fit ct 417). 2000kr, skitbra! Stabil är den också, inte alls som dom billigare varianterna. "dator" där man kan ställa in vikt & sånt för att få mer exakta uträkningar på kcal-förbrukning ov. Rekommenderar en sån!
Oj, ursäkta mig. team sportia köpte jag den på ju... *vimsig*
Inte heller meningen med 2 inlägg. kass dator!!
Nenis83: Kostade den bara 2000 ?
Någon som har crosstrainer C-3?
6628: Ja, 1995 kostade den.. Kollade t om kvittot. Det va rätt!!