• EvilBetty

Bokstöd!

Var hittar man snygga bokstöd? Jag och sambon har letat efter snygga bokstöd i minst 6 månader nu, men inte hittat några!
    Vi har tre stycken LACK hyllor från Ikea, fyllda med DVD filmer.
    Några länk- eller butikstips?

• Svar på tråden Bokstöd!
  • cruZZe

Undrar samma sak faktiskt. Letade som en tok förut innan jag gav upp och nu har alla filmer liggandes :(

• EvilBetty

Våra ligger på hög nu.. 4 högar på varje hylla, verkligen inte vackert :(
    Hittade en jättefin i ett nummer av Allt i Hemmet eller Hem Ljuva hem, kommer inte ihåg vilken det var, men de som säljer den har ingen hemsida och finns typ i Sthlm eller Malmö, och det är lååångt för oss att åka för 6 stycken bokstöd :)

• Katja77

Jag har bokstöd från ikea som bara är en platt metallbåge. Böckerna står rakt utan att stödet syns.

• Marih

Har hittat mina på Indiska, lite olika varianter i mörkt trä.

• EvilBetty

Nu har vi hittat ett bokstöd som vi verkligen gillar! Det var samma bokstöd som jag läste om i Allt i Hemmet.

Så här ser det ut

www.designonline.se/Products/sek1/Accessories/Living-room/5133/Duett+bokst%C3%B6d

Dock står det i tidningen att den finns till salu hos Epok antik & inredningar i Linköping för endast 180 kronor, så jag ska leta vidare och se om jag inte kan hitta en butik med ett bättre pris än designonline :)

• Cecilia84

så riktigt tjusiga på indiska för ett par dagar sedan, svarta med mönster svårt att förklara ska se om man kan hitta en bild.

Fanns inte med på hemsidan men de finns säkert i de flesta indiska butikerna.

Svar på tråden Bokstöd!