• moltaz

Amnings-BH med F-kupa, finns det???

Hej!

Jag har rejäla problem nu, jag behöver köpa en amnings-BH men de största jag hittar är 95-D och de får jag in halva mina bröst i! Vet någon var jag kan hitta en betydligt stötte amnings-BH?

Tacksam för alla tips...

• Svar på tråden Amnings-BH med F-kupa, finns det???
  • schottis

Kolla i affärer som säljer mammakläder. Jag har en abecita 75 g och det var inte det största de hade i affären jag kollade i.

• Lola Jämtland

Japp, det finns!

Sök efter Bravado på nätet så hittar du en variant.

//Blir det nånsin våran tur.....
  • sheeba

Gå till en riktig mammaaffär där hittar du eller en riktig BH affär.
    Jag hittade H till mig i en mammaaffär.

• moltaz

Okej!

Tack så mycket, jag började allvarligt att misströsta efter att ha sprungit runt på affärerna i Östersund...

• JennL

Kolla även i "tant" affärerna som har Bhar för större byst. Där hittade jag min, de hade upp till I kupa tror jag det var.

Mamma till en prinsessa på 1,5 år
  • moltaz
    HelleBelle skrev 2008-01-13 21:03:06 följande:
    minimundus.se/valkommen.htm har i stl F.hoppas du hittar någon som är skön.Jag gillade triumph soft N och den släta. Vet ej om de finns i F dock. kolla även www.timarco.se
    Nu har jag beställt en från minimundus, om den passar får det bli en till likadan sedan!
  • idacathrine

Jag har 70FF i en amningsbh av märket FREYA.
    Den är skön tycker jag.

• Nalle Puh73

Lindex hade när jag fick sonen -05. Kolla där.

♥William, kärleken i mitt liv♥. William 07/05-05 ♥ Litet pyre i magen BF 11/06-08♥
  • soderblondie

Tack för tipsen! Har E-kupa i vanliga fall, så vem vet vart det kommer i sluta i slutet på graviditeten och under amning;)

Svar på tråden Amnings-BH med F-kupa, finns det???