Bränner i nedre delen av magen
Någon som varit med om att det bränner till i nedre delen av magen och runt jumskarna? Har även ont i ryggslutet ibland och har molande värk i nedre delen av magen också ibland.
Tacksam för sabba svar.
Någon som varit med om att det bränner till i nedre delen av magen och runt jumskarna? Har även ont i ryggslutet ibland och har molande värk i nedre delen av magen också ibland.
Tacksam för sabba svar.
*Puff*
är det inte på gång då?
Jag vet inte. Har haft den brännande kännslan i magen sedan i fredags tror jag det är. Ibland när jag suttit ner och reser på mig så bränner det till som bara den och då får jag ta det lite lugnt när jag ska gå iväg.
kan var foglossningar eller att ligamenten töjer sig. Prova med en varm duch eller ett vart bad.
*Puff*
Nu har det börjat bränna på mig med, det liksom bränns/svider inne i nedre delen av magen..ska nog lägga mig i ett bad strax...är i v 36+0..
känner likadant men bara v 32
känner likadant bara de att den "brännande" känslan påminner om mensvärk.
Ja, det är som kraftig mensvärk om man säger så, men jag visste inte direkt hur jag skulle beskriva det.
samma sak här... har dessutom ont i ryggslutet. Har frågat om det. BM trodde att det berodde på att barnet sjunker ner och att bäckenet töjer ut sig...
Ok,trodde inte min kunde sjunka längre ner eftersom när jag var hos BM sist så låg han redan långt ner.