• Anonym (tänd!)

Lampan tänd eller släckt?

Jag är lite nyfiken på om folk föredrar lampan tänd eller släckt när de myspyser i sängen (ni vet vad jag menar). Och gärna varför de föredrar det de föredrar också! Dessutom har jag hört att tjejer föredrar lampan släckt i större utsträckning än killar, kan detta vara sant tro? Ni får gärna skriva om ni är män eller kvinnor så kanske vi får lite statistik

Själv är jag kvinna men föredrar lampan tänd. Min enkla motivering är att min man är skitsnygg .

• Svar på tråden Lampan tänd eller släckt?
  • Qman

Den skall vara tänd,vill gärna se min skönhet när hon njuter.

• Lasis

Jag vill att lampan skall vara tänd, men effekten skall vara 15 eller 25 watt.
    Jag vill inte att det skall kännas som att jag har sex på ett operationsbord.

• Fridolina 82

Jag håller med, det känns på något sätt mer intimt om jag ser min sambo och inte bara en mörk skugga av en man i sängen... Men visst händer det att lampan är släckt oxå... Men den får GÄRNA vara tänd...

Lasis skrev 2008-01-14 06:12:07 följande:
    Jag vill att lampan skall vara tänd, men effekten skall vara 15 eller 25 watt.Jag vill inte att det skall kännas som att jag har sex på ett operationsbord.
  • Missix

Tänd så klart!
    Jag njuter mycket med ögonen. Kan jag inte se vad som händer är det inget kul.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • marskattan

Tänd! Vill kunna se in i min mans ögon + att jag vill kunna se vad jag pysslar med ..

• Yesorno

Skön belysning så klart! Vill se allt!!!

• W W

Yesorno skrev 2008-01-16 15:04:26 följande:

Skön belysning så klart! Vill se allt!!!
    kunde inte sagt det bättre själv
  • Anonym

Han vill ha tänt, inte jag, alltså inte taklampan... men brukar ha myspysbelysning istället med ljus osånt.. skönare stämning!

• Yesorno

;)

IsDimma skrev 2008-01-16 16:34:40 följande:
    Yesorno skrev 2008-01-16 15:04:26 följande:
    kunde inte sagt det bättre själv
  • MajaNosen

Jag gillar både och..
    Det bra med att ha den tänd är ju att man ser varann och allt det härliga så ögonen få¨r sitt också.
    Men jag gillar även när det är mörkt, brukar bli lite fumligt och bökigt när man ej ser vilket jag tycker är mysigt, då måste man också känna sig fram och prata mera

Svar på tråden Lampan tänd eller släckt?