Ont i ena bröstet, kan det vara silikonet??
Jag har så ont i ena bröstet, det liksom spänner och trycker.
Jag har varit hos läkare på VC som kände och kollade, men hon hade ingen annan förklaring än att uppsöka kliniken som jag opererade mig hos för 5 år sedan och kolla om det kan vara något med silikoninplantatet.
Jag ringde till kliniken och förklarade hur de känns, och dom sa att det mycket väl kan vara något med implantatet, men att dom måste kolla på det för att veta säkert.
Kliniken ligger på andra sidan sverige, även om jag skulle kunna ta mig dit så skulle jag aldrig ha råd att operera om bröstet :(
jag vet inte vad jag ska göra nu, har så ont, vet inte om det kan vara farligt att gå med smärtan hur lång tid som hälst?? Jag får inga svar av kliniken, bara att dom måste träffa mig för att kunna göra en bedömning och om du nu är någonting med implantatet som orsakar smärtan så kommer det kosta pengar att åtgärda efter som jag inte valde trygghetsförsäkring när jag opererade mig sist.
Vad ska jag göra? Jag har inga 10 000kr har inte ens 1000kr på banken går på lägsta fp. Jag är rädd tänk om jag svimmar.