emmzan skrev 2008-01-14 15:06:36 följande:
Jag nästan hoppas att det blir "eftermiddagsvisning" för då är det ju lite mörkt ute och då är det ju så mysigt just med ljus och övrig belysning. Mäklaren kommer å sitt första besök imorgon så nu ska jag skicka ut sambon att ta bort pulkor och dyligt utanför, han lär ju säkerligen knäppa kort på fasaden och då vill jag att det ska va snyggt där.Hm..gåstolen och babysittern, ska man stuva undan sånt?? Gud vad jag frågar men vill gärna höra andras åsikter
Bort med alla babygrejer!!
Barn sliter ju ganska mycket på en bostad egentligen så mer än en stilrent bäddad spjälsäng skulle jag inte vilja visa upp
Eller ett fräsch och rent barnrum utan för mycket plock.
Och se till att alla lampor är tända även om det är visning mitt på dagen - ljuset inne blir helt annorlunda.
Som nån sa tidigare - ställ dig i dörren till varje rum och titta in - sen går du in och tar bort hälften!
Vi gick och kollade på många hus innan vi köpte vårt och det är ibland ganska svårt att tänka bort alla grejer... Som huset där det överallt på hyllor och i skåp stod sånadär mini spritflaskor (De samlade visst - det fanns flera hundra!) Jag minns inte så mycket annat om det huset