Bebis korg, sk Moses basket
Hej! Var i sverige kan man hitta en bebis korg? Typ www.mamasandpapas.co.uk/range/2676/
Tack!!
Hej! Var i sverige kan man hitta en bebis korg? Typ www.mamasandpapas.co.uk/range/2676/
Tack!!
Många säljs på Blocket - kika där!
Annars tror jag även att Babyland säljer.
Lycka till!
JUST DET:
På Ebay UK finns det hundratals. Har du tur kanske någon har lust att frakta till Sverige!
Tack för hlälpen... finns många i england som säljer (själv kommer därifrån) men hitta inga som vill skicka till sverige :(
Jag har sett jattefina fran Babies R Us i en tidning har i England. Finns den avdelningen pa Toys R Us i Sverige med? I sa fall skulle jag kolla dar.
Hej! har också den katalog, men var in på Toys 'r' us i Barkarby och de har ingen Babies 'r' us tyvärr :(
WannaBeMummy,
Synd! Aterkommer om jag far nagon ny ide.
Jo, kanske... Har du nagon slakting som kommer over i samband med BF? I sa fall kanske han/hon kan ta med sig en val inpackad moses basket pa planet? Min mamma hade en gang med sig gardinstanger pa planet till Malaga till kompisar som kopt lagenhet dar, for de hittade inga snygga pa plats. Hon blev ganska uttittad av andra passagerare med enbart resvaskor, men vad gjorde det... I borjan kan ju bebisen sova i liggvagnen, om man vet att nagot battre ar pa snar ingang.
WannaBeMummy,
Mothercare skickar vissa saker utomlands, sag jag just, men vet inte om det galler moses baskets. Ring dem pa +44 1923 210 210!
Jag haller tummen for dig.
Vaniljkex, kollade up på Mothercare.co.uk, de leverera inte moses baskets tyvärr :(
Men ska kolla om mamma kan ta med en när hon är på besök i mars. Skulle föredra att köpa själv här men verkar inte som det går...
tack för alla input!
Hittade en på 1klass.se under organisk bomull.