glasdildo! ngn som testat?
som rubriken säger... någon som testat dessa dildosar utav glas? bra? dåliga? jämfört med "vanliga" dildos???
som rubriken säger... någon som testat dessa dildosar utav glas? bra? dåliga? jämfört med "vanliga" dildos???
Hade du inte vart anonym skulle jag skickat dig ett mail om hur det är.....Har ävet ett ställe där du kan köpa en massa olika glasdildosar.....
Glasstavar glider lätt. De är bra om man vill kyla eller värma dem. Många har ränder eller prickar som ger mer känsla när man använder den.
Tillsammans med glidmedel tycker jag att de är bra, de är snygga att se på också.
Fast man märker inte så stor skillnad mellan en glasstav eller en i akrylplast.
Jag har köpt mina på lustjakt.se
min sambo har en glasdildo som vi faktiskt anvande igar senast..han anvande den samtidigt som han slickade mig..det enda ar, vilket jag sa till honom, att den ar ju valdigt lang och rak. jag vill nog ha en dildo som ar mer formad som en snopp...som kan passa mig. slidan ar ju inte rak, den bojs ju lite liksom. men den ar snygg att titta pa:) vet inte var han kopte den dock...
TS, du menar väl glass-dildo? Det är jättehärrligt! Kan varmt rekomendera! Lite kladdigt men då ska man bara ta handduk under så blir det bra.
lust-fyllt.se
dom har väldigt många olika sorter...
Låter inte skönt, vill inte ha något så hårt där, utan det ska vara mjukthårt. Rädd att det gör ont, och att man får sår eller något om dte kommer åt för hårt.
man får väl ta det lugnt o försiktigt.....
Det som är hårt glider mycket lättare än ett mjukt föremål (ex jellystav)
Hårda stavar används därför ofta av tjejer som lider av vestibulit. (smärta i underlivet)
Upplevelsen av en hård stav är helt annorlunda när man använder den, jämnfört med "upplevelsen" man får när man tar i den med händerna.
Glasstavarna är tillverkade i extra stöttåligt och hållbart glas.
Givetvis så ska man inte använda en hård stav brutalt.