• Anonym (Orgasm?)

Aldrig haft orgasm - tips på hjälpmedel? Dildo?

Jag har aldrig haft en orgasm.
    Jag njuter & tycker det är riktigt skönt under samlag, men är då aldrig i närheten av en orgasm.
    När jag använder fingrar & stimulerar klitoris med en liten fingervibrator så är jag "nära", men det bryter liksom aldrig ut.

Har ni något bra tips på någon hjälpmedel när man vill "greja det själv"?

• Svar på tråden Aldrig haft orgasm - tips på hjälpmedel? Dildo?
  • Anonym (tips)

köp katerina janouchs orgasmboken. Den kostade typ 120 kr och i den finns massor av tips. Säljs på affären ooups.

• Anonym

Jag har liknande problem.

Jag kan komma när jag myser för mig själv men har aldrig fått en orgasm med en karl. Sitter som en spärr i huvudet på mig:(

• Anonym (ros)

har presis samma problem är så nära men det bryter lixom inte ut vet inte vad jag ska göra

• Anonym (tina)

Såg denna "orgasm skola" i en annan tråd.
    Krävs dock att vara två..

redtube.com/2325

annars tips kan vara att köra lite hårdare när man är nära..
    testa att tita på porr samtidigt, lite myss, olja, levande ljus..

• Anonym

Köp en Laya-spot(tror jag den heter)

Jag och min tjej skaffade en och nu får hon orgasm lättare.

Den vibrerar så bra att jag känner den själv.

En bra ställning är att du ligger på rygg och den kille på din sida och du har ditt ena ben över hans höft (hoppas du fattar)

• Anonym (Murgut)

Just det, en LayaSpot från Fun Factory. Jag har tre stycken (dom har så läckra färger) och tycker dom är underbara. Min man också, han har absolut inget emot att en sån finns med oss i sängen. Jösses vad många sköna orgasmer jag fått av dom........

• Anonym

Köp massagefilmen "Yoni & Lingam Massage" Produktnr: 9926 (lustjakt.se) Den är SUPERBRA!!! Du måste bara ha någon (din man) som kan sköta massagen. Jag fick flera orgasmer av den.

Min man som aldrig vill massera, kommer nu och frågar om jag inte vill ha lite massage.

• Lis Alm

Håller med om att Yoni & Lingam massagefilmen är jättebra.

Är din klitorisleksak mycket hårt vibrerande, om inte så kanske du ska prova någon som är det.

Kanske också ska prova en dildo att använda samtidigt som klitorisvibratorn.

Välj en som du fastnar för. Material, utseende, längd, tjocklek, med eller utan vibration är en smaksak. Och den "smaksaken" måste man hitta själv och testa sig fram till.

Mitt tips är att välja en stav som är lite smalare än vad du tycker att de "ulitmata penisen" är. En stav upplevs lite annorlunda.

Tänk också på att glidmedel är viktigt. Jag föreslår ett bra silikonbaserat.

Lycka till!

• Anonym (I´m back)

Guuuud...jag har fått min första fontänorgasm...Tetade att onanera själv som han gjorde från "redtube" klippet...det gick på en gång. Sedan visade jag det för maken och ja...det gick på en gång. Har aldrig varit med om att det sprutar ur mig men hejdlöst tjejer!!!

• Peter S

testa gärna denna! ultra 7 vector egg vibrating! grym enligt min kvinna!

Svar på tråden Aldrig haft orgasm - tips på hjälpmedel? Dildo?