• millemullan

Bebis i födelsedagspresent!

Hej!
    Vi har precis gjort vårt tredje försök med IVF och plussade! Har idag varit på första VUL och fick se ett litet knott som mådde gott och ett hjärta som tickade på! Hurra! Födseln är beräknad dagen innan min födelsedag! Vilken present det kan bli om den kommer som bestämt!
    Någon mer som har bf som vi?

• Svar på tråden Bebis i födelsedagspresent!
  • Hille76

Hej!

Ville bara gratulera, gud vad kul för er!! vet hur det känns.

Må gott och njut av din graviditet!

• Nericia

hej! ja om allt går vägen så kommer jag föda 1-2 dagar efter min födelsedag.

• Marinette

Hejhej.

Grattis, vad roligt.

Jag fick min dotter pa min fodelsedag, det finns inget battre satt att fira pa!

/M

• majo74

Jag ska få fyra dagar efter min födelsedag och hoppas att det kommer lite tidigare. Hade varit så roligt då jag själv är född på min pappas födelsedag OCH min mormors (hennes 60-års dag damp jag ned, hon var bortrest och ville inte bli "uppvaktad" tji fick hon!!)

Liten rolig detalj är att jag kunde ge min sambo ett positivt gravtest på hans födelsedag!! Jag har PCO så vi har gått på behandling och då var det såååå roligt efter allt kämpande!!

• Nericia
    majo74 skrev 2008-01-16 07:26:09 följande:
    Jag ska få fyra dagar efter min födelsedag och hoppas att det kommer lite tidigare. Hade varit så roligt då jag själv är född på min pappas födelsedag OCH min mormors (hennes 60-års dag damp jag ned, hon var bortrest och ville inte bli "uppvaktad" tji fick hon!!)Liten rolig detalj är att jag kunde ge min sambo ett positivt gravtest på hans födelsedag!! Jag har PCO så vi har gått på behandling och då var det såååå roligt efter allt kämpande!!
    grattis, va kul. visst är det härligt att efter allt kämpande äntligen få ett +, det är ju så overkligt. jag och min man har försökt i 3 år, skulle precis börja med ivf. jag har ett x bakom mig. men nu behöver vi inte börja med det, jätte skönt.
  • Ida Sofi

Vi lyckades bli gravida på min sambos födelsedag... det tog "bara" fyra år.... ;)

• millemullan

Grattis till er alla som äntligen lyckats! Skrattande Det är en så underbart häftig känsla när man står där med ett plussat test i handen! Å ännu bättre kommer det att bli!

Grattis till er alla!

Svar på tråden Bebis i födelsedagspresent!