• sunbeem

vid vilken ålder fick ert barn kolik,och hur länge varade det?

som rubriken lyder

• Svar på tråden vid vilken ålder fick ert barn kolik,och hur länge varade det?
  • vil70

Vid 4 veckors ålder och nu är det bättre, har gjort akupunkturbehandling.

Hon är 11 veckor nu!

• susye

vid 2 veckors ålder upp till han var 4 månader ungefär

• sparky

Vid två veckor ungefär och det gick över när hon var drygt tre månader.

• Tarantula

Vid 4 veckor ungefär, fick hjälp med akupunktur till slut och koliken var slut vid 2,5 mån. Önskar att nån rekommenderat akupunktur tidigare till mig!!!! Alla kolikbarn borde få akupunktur, mirakeleffekt!
    BVC är så dåliga på att informera om denna hjälp man kan få... antagligen pga att det inte är godkännt osv.. men vem f-n bryr sig?! Det hjälper dom små, så dom slipper lida! Skärpning alla paragrafryttare!

• LIZA75

Började när han var 4 dagar gammal och slutade när han var 3 månader. Håller med om att BVC typ skite i kolik barn. Fick inte någon hjälp alls!! Min son skrek konstant dag som kväll. Att ett litet barn ska få lida så!!

• Ellu

Vid två veckors ålder började sonens kolik. Det höll i sig tills han var 2 1/2 månad. Man kunde inte få akupunktur då så vi fick ingen direkt hjälp mer än mjölkfritt tillägg.
    Han blev bättre när jag slutade dricka lightläsk (av någon anledning).

• trebarsmamma

mitt andra barn hade kolik från början och slutade när han var runt ett halvår, och inte visste jag att han hade kolik, vi satt upp med han till 4-5 på morgonen, och han sov aldrig på dagen, för att han vaknade hela tiden och skrek,

så vart kan man få akupunkturbehandling nånstans, om det nu inte är lagligt som nån skrev

Svar på tråden vid vilken ålder fick ert barn kolik,och hur länge varade det?