• mistierioso

Puffat ris och choklad??

Någon som vet cirkapriset på sånt puffat ris och vad blockchocklad kan tänkas kosta?

• Svar på tråden Puffat ris och choklad??
  • Isalei

Tror att en påse kostar ca 20:- och den räcker till MYCKET rischoklad! Skulle vilja rekommendera dig att köpa vanlig marabou-choklad istället för blockchoklad, MYCKET GODARE!!! Dessutom finns det ju en uppsjö av olika smaker. Mintkrokant och apelsinkrokant är kanon till rischoklad/risbräck och även dajm. Prova dig fram så kommer du säkert att hitta favoriter. Lycka till!!! Hos oss var dessa de populäraste (och enklaste) julgodisarna

• mistierioso
    Isalei skrev 2008-01-15 14:58:58 följande:
    Tror att en påse kostar ca 20:- och den räcker till MYCKET rischoklad! Skulle vilja rekommendera dig att köpa vanlig marabou-choklad istället för blockchoklad, MYCKET GODARE!!! Dessutom finns det ju en uppsjö av olika smaker. Mintkrokant och apelsinkrokant är kanon till rischoklad/risbräck och även dajm. Prova dig fram så kommer du säkert att hitta favoriter. Lycka till!!! Hos oss var dessa de populäraste (och enklaste) julgodisarna
    Tack Och tack för chokladtipset
  • Helsingborg

TACK för tipset!!! Gravid här och blev sååååååå sugen på det.. TUSEN TACK!!!! :D

• Isalei

Så lite så! Gör ett stort lass för det kommer att gå åt som smör i solsken

• mistierioso
    Helsingborg skrev 2008-01-15 15:11:26 följande:
    TACK för tipset!!! Gravid här och blev sååååååå sugen på det.. TUSEN TACK!!!! :D
    Hehe också gravid Enkelt att göra också.. skulle köpt mer choklad.. är slut här nu
  • Helsingborg

Haha skulle ha gjort det idag men det blev tydligen inte =( Sambon glömde gå och handla..Så det får bli i morgon istället.. Åhhh vad ska jag nu äta på??? =( Någon som har något förslag?

• Helsingborg

Haha skulle ha gjort det idag men det blev tydligen inte =( Sambon glömde gå och handla..Så det får bli i morgon istället.. Åhhh vad ska jag nu äta på??? =( Någon som har något förslag?

• korven72

min son 3,5 år döpte dessa skapelser till "kottar". Och det är ju väldigt logiskt. De ser ju ut som kottar =)

Svar på tråden Puffat ris och choklad??