Puffat ris och choklad??
Någon som vet cirkapriset på sånt puffat ris och vad blockchocklad kan tänkas kosta?
Någon som vet cirkapriset på sånt puffat ris och vad blockchocklad kan tänkas kosta?
Tror att en påse kostar ca 20:- och den räcker till MYCKET rischoklad! Skulle vilja rekommendera dig att köpa vanlig marabou-choklad istället för blockchoklad, MYCKET GODARE!!! Dessutom finns det ju en uppsjö av olika smaker. Mintkrokant och apelsinkrokant är kanon till rischoklad/risbräck och även dajm. Prova dig fram så kommer du säkert att hitta favoriter. Lycka till!!! Hos oss var dessa de populäraste (och enklaste) julgodisarna
TACK för tipset!!! Gravid här och blev sååååååå sugen på det.. TUSEN TACK!!!! :D
Så lite så! Gör ett stort lass för det kommer att gå åt som smör i solsken
Haha skulle ha gjort det idag men det blev tydligen inte =( Sambon glömde gå och handla..Så det får bli i morgon istället.. Åhhh vad ska jag nu äta på??? =( Någon som har något förslag?
Haha skulle ha gjort det idag men det blev tydligen inte =( Sambon glömde gå och handla..Så det får bli i morgon istället.. Åhhh vad ska jag nu äta på??? =( Någon som har något förslag?
min son 3,5 år döpte dessa skapelser till "kottar". Och det är ju väldigt logiskt. De ser ju ut som kottar =)