• Anonym

Jag gjorde en höna av en fjäder

Jag och min sambo (far till vår dotter och barnet i magen)var jätte nära att separera eller ja han ville lämna mig... men så blev det inte. Jag lovade bättring och ingen var gladare än jag när vi bästemde oss för att forsätta i vårt förhällande. Men nu har jag gjot bort mig regält. Jag tittade i han mobil och upptäckte att man kunnde se skickade sms samt vilka telefon nummer man ringkt. jag kundde inte motså och tittade. Hittade detta:

Förlåt jag kunnde inte svara hon (jag) sitter brevid mig. Puss

Jag ringde (kl: 6 på morgånnen) upp tjejen som förklade att hon inte hadde några sådanna kännslor för honom och att hon nyss kommit ur att förhållande själv och inte vill inleda något annat. Men att hon inte kunnde svara för hanns kännslor för henne. Men jag tvivlar intepå det är inget är på gång.
    Jag ursäktde mig säkert 10 gånger och jag ni vet...

Hon har talat om detta för honom innan jag sa seja något. Hon visste att jag jobbade och skulle ta upp det med honom sedan. Men väntade allså inte....
    Iallafall var vi på stan på eftermiddagen och han låsdaes som inget.Jag visste ju inte att han visste att jag ringkt henne. Hänger ni med??

Tills vi kom hem till hanns mamma lite senare då han kläcker en kommentar att han har tänkt mycket på vad jag gjot i dag. Först förstod jag inte vad han menade och då sa han att vi skulle väll inte ta det här hemma . Då klickade det till.... han visste. Men han tycks inte var arg eller så och vi tittade på hus som vi skulle tängka oss köpa m.m.
    Känner mig så hämsk... stor som en boll med graviditets hormoner som sprutar ur öronen.....

• Svar på tråden Jag gjorde en höna av en fjäder
  • ming

Jag kan ju säga att jag hade blivit jättearg om min sambo hade skickat en sånt sms till en annan tjej! Om det inte var nånting, varför skulle han försöka dölja det då? (Eftersom han inte kunde svara när du satt bredvid.)
    Nä, jag hade varit svinarg och jag tycker inte att det var konstigt att du ville veta. Men jag hade tagit det med honom först hellre.

• Zazla

Eh jag fattar inte. Du har inte fått någon bra förklaring på varför han vill dölja något för dig. Jag hade i allafall velat ha en förklaring (och en j*vligt bra sådann) till varför han inte kunde svara när du sitter bredvid...

• Catte

Men vem var tjejen då? Någon bekant, jobbarkompis???? Jag skulle bli tokarg om han inte berättade för mig vem han sms:ade, speciellt en okänd tjej!!!!!

• Cora2005

Varför kunde han inte kunde svara när du sitter bredvid...?

• Suzanna

Okej- man ska inte kolla killens telefon. Men vad i herrans namn håller han på med? Du har rätt att vara vrålarg! Jag hade varit det. Jag skulle verkligen ifrågasätta hans intentioner med sådant sms:ande och också vårt förhållande. Att han inte kan svara när du sitter där, betyder väl att han ljuger för dig, döljer saker för dig, och dessutom verkar ha känslor för en annan kvinna?

• snysop

?? Om jag hade hittat ett sms från min man till någon annan och det hade stått att han inte kunde svara för att jag satt brevid + ett "puss" så hade jag blivit vansinnig. Och då är inte mina gravidhormoner riktigt igång (är bara i v.12). Vad har min man att dölja för mig?? OM det hade varit runt min födelsedag eller något sådan och det hade varit till en kompis så hade det varit en annan sak...

• ming

Oj, pusset hade jag missat!
    Ja, då hade jag gått i taket. Varför har han inte förklarat för dig ännu? Varför ska du skämmas? Jag tror snarare att det är så att HAN skäms, eftersom han inser att du vet vad han har gjort och därför har han inget vågat säga. Och om han har dåligt samvete för detta, så är han förmodligen inte helt oskyldig.

• Elektra03

Det är ju nått skumt, det måste du ju förstå!!

• starshine

Varför ska DU känna dig dum?? Jag hade blivit skitarg och tagit upp det med honom direkt!!

• Lisette

Varför känner du dig hemsk..?

Stå på dig och konfrontera honom direkt om något verkar skumt. Låter som han har lite svärmerier vid sidan om.

Styrkekramar

Lisette

Svar på tråden Jag gjorde en höna av en fjäder