Jag gjorde en höna av en fjäder
Jag och min sambo (far till vår dotter och barnet i magen)var jätte nära att separera eller ja han ville lämna mig... men så blev det inte. Jag lovade bättring och ingen var gladare än jag när vi bästemde oss för att forsätta i vårt förhällande. Men nu har jag gjot bort mig regält. Jag tittade i han mobil och upptäckte att man kunnde se skickade sms samt vilka telefon nummer man ringkt. jag kundde inte motså och tittade. Hittade detta:
Förlåt jag kunnde inte svara hon (jag) sitter brevid mig. Puss
Jag ringde (kl: 6 på morgånnen) upp tjejen som förklade att hon inte hadde några sådanna kännslor för honom och att hon nyss kommit ur att förhållande själv och inte vill inleda något annat. Men att hon inte kunnde svara för hanns kännslor för henne. Men jag tvivlar intepå det är inget är på gång.
Jag ursäktde mig säkert 10 gånger och jag ni vet...
Hon har talat om detta för honom innan jag sa seja något. Hon visste att jag jobbade och skulle ta upp det med honom sedan. Men väntade allså inte....
Iallafall var vi på stan på eftermiddagen och han låsdaes som inget.Jag visste ju inte att han visste att jag ringkt henne. Hänger ni med??
Tills vi kom hem till hanns mamma lite senare då han kläcker en kommentar att han har tänkt mycket på vad jag gjot i dag. Först förstod jag inte vad han menade och då sa han att vi skulle väll inte ta det här hemma . Då klickade det till.... han visste. Men han tycks inte var arg eller så och vi tittade på hus som vi skulle tängka oss köpa m.m.
Känner mig så hämsk... stor som en boll med graviditets hormoner som sprutar ur öronen.....