ingen sexlust sen jag blev gravid!
är det fler som känner igen sig?
startade den här tråden för att se om det är fler som känner igen sig eller om det bara är mig det är fel på :(
är det fler som känner igen sig?
startade den här tråden för att se om det är fler som känner igen sig eller om det bara är mig det är fel på :(
Japp!
Här har det varit torka under båda graviditeterna,min gubbe accepterar det som tur är. Stackarn....
Är i 5 månaden och har inte haft nån sex list alls sen ja blev gravid. min man har lite svårt för det, det är oftast gnäll. men vad ska man göra?
Hos oss har det varit tvärtom... Jag var toksugen under nån månad i början, men det har svalnat. Men min sambo har inte alls haft nån lust!I alla fall inte sen magen började växa ordentligt.. Har nog haft sex 2 ggr de senast 3 månaderna.
Tappade också lusten när jag blev gravid. men den kom tillbaka runt v.30 å då var jag totalt översexuell ist resten av grav.
oki.. skönt att veta att det kommer tillbaka haha :) så man inte är så här resten av grav.
Favoritar tråden för att visa min karl. Finns fler än jag!
Här är en till.... Är i v 8 och ingen lust alls. Känns bara jobbigt när älsklingen vill ta på mig och vill mer än så... vi har inte haft sex på ca 5 v nu och han blir så frustrerad. Han accepterar det såklart, men tycker det är Hemskt jobbigt..... Å det påverkar hans humör med, blir lätt sur och irreterad.
Jag har erbjudit mig att hjälpa honom, typ oralsex, men han säger att det inte är ngn ide, det är inte det han vill ha......
Detta är min tredje grav och det har varit såhär i början av alla tre nu, senare brukar det dock bli bättre för mig!
Har inte heller någon sexslust är gravid i vecka 21+4 men jag har inte heller haft någon sexslust sen mitt missfall i juni 06!! Tyvärr har min sambo liite svårt att förstå det...d e väldit jobbit.
Har inte heller någon sexslust är gravid i vecka 21+4 men jag har inte heller haft någon sexslust sen mitt missfall i juni 06!! Tyvärr har min sambo liite svårt att förstå det...d e väldit jobbit.
jag har det likadant. Har inte haft någon sexlust alls sen jag blev gravid. Är i vecka 20 nu och har inte haft sex sen jag var i vecka 7 eller nåt sånt. Har försökt en gång men då tyckte jag att det kändes så fruktansvärt obehagligt så det var bara att avbryta, sen dess har man varit ännu mindre sugen på att testa igen. SOm tur är har jag än förstående, om än något frustrerad, man. Men det känns som att det börjar komma tillbaka litegrann så jag hoppas att vi kan komma igång snart igen