• Anonym (Lilly)

Wet sex

Min nya pojkvän har berättat att han alltid drömt om att testa wet sex.
    Jag tycker att det är spännande att förverkliga hans hemliga fantasier, samtidigt som jag gärna testar nya saker.

Lite råd och tips tas tacksamt emot, eftersom varken han eller jag testat innan.
    Han är mest intreserad av att jag gör det på honom.

• Svar på tråden Wet sex
  • Anonym

Jaha, om du känner dig redo och bekväm då, så är det väl bara att kissa på honom då. I duschen/badrummet är väl det mest smidiga.

• Anonym (LILL)

ok kissa på varandra. blä....roligare kan man ju ha.

• Anonym (Lilly)

Jag undrade egentligen inte om jag skulle, känner mig trygg i mig själv och skulle inte ställa upp på något som jag inte ville. Jag undrade väl mer om det finns fler som har testat och isåfall hur det gick till.

• Anonym

Fast..hur många sätt att kissa på finns det egentligen?

• Anonym (Testat)

Min man tänder också på wet och vi har testat. Både att han kissar på mig på bröstet och jag på honom också på bröstet än så länge. ag var/är lite tveksam till att gå längre än så just nu men ett steg i taget gäller ju

Var helt okej att han kissade på mig, dock lite mer pinsamt när man skulle göra det själv. Men det är så härligt att se och veta hur tänd ens kille blir!

Duschen är ju toppen att börja med, skulle inte kunna tänka mig någon annan plats just nu iallafall..

• Anonym

Hur det går till, ja man är väl kissenödig då och så istället för att pinka i toaletten så kissar man på sin partner. Så går det väl till tror jag.

• sambo i sumpan

Har testat en gång...träffade en tjej som ville att jag skulle göra det på henne.

Hon la sig i bakaret och jag stod ovanpå......blev otroligt tänd, men kanske mer på att hon vart såååå tänd av det än själva grejen...

Men testa det skadar ju ingen.......

• Anonym

Och så kan man ju dricka mycket vatten innan också, så att blåsan är rejält full. kan man ju tänka på.

Svar på tråden Wet sex