Vanthållare
Var finns det vanthållare nu (i Stockholm)? Jag har varit i massor av affärer men det är slut överallt och de tänker inte ta in fler den här säsongen. Någon webbutik funkar också förstås.
Var finns det vanthållare nu (i Stockholm)? Jag har varit i massor av affärer men det är slut överallt och de tänker inte ta in fler den här säsongen. Någon webbutik funkar också förstås.
Jag har köpt på polarn och pyret.
Vilken butik? Jag har bara varit i Ringen och där var de slut. Det tar ju lite tid att åka runt och leta, men man kanske kan ringa först och fråga förstås.
Åhlens i Sickla hade för ett tag sen kostar ca 30kr
www.minimundus.se har. Gå in på Barn/babykläder och vidare till Övriga kläder så hittar du dem!! De kostar 52 kr per par så det blir ju dyrare än att hitta ett par på stan, tyvärr. Men det kan det ju vara värt om du slipper köpa nya vantar
Tack! Sickla har vi nära till så jag tar en sväng dit i helgen, annars blir det minimundus.
Idag är jag i Ängelholm och tänkte passa på att kolla här om det fanns i någon affär (Åhléns, Lindex eller KappAhl) men de fattade inte vad jag menade Antingen heter det något annat än vanthållare på skånska eller så är det så varmt så skånska barn inte behöver använda vantar
Jag köpte på Ahléns city. Fast det var strax innan jul. De var billiga .
Åhnä, jag bor i Skåne och här finns vanthållare de var nog bara korkade