• Nickan

Catering i Göteborg/Åsa-trakten

Vi funderar på att ha smörgåstårta till dopkaffet, men vet inte om vi orkar fixa det själva. Det kommer runt 50 gäster och det kan bli mycket jobb... Är det någon som vet en billig cateringfirma som gör smörgåstårtor?
    Vi bor själva i Göteborg och dopet ska vara i Åsa så allt däremellan är intressant.
    Förslag?

• Svar på tråden Catering i Göteborg/Åsa-trakten
  • miya

Kolla med Partena Catering(om dom finns kvar med det namnet vill säga)
    Annars kan ni med fördel vända er till restaurang utbildningarna där kan man beställa div mat och bakverk till reducerat pris men ändå med bra råvaror. Ring runt till skolorna o kolla, jag vet att vi hade det som uppdrag i bland när jag gick rest.utbildn.

• helenasafir

Vi beställde smörgåstårtor hos Landgången på Hisingen, Brämaregatan, tel: 51 23 34, tårtorna kostar mellan 22-28 kronor biten och den största tårtan är på 24 bitar. Man får dock hämta dem på lördagen.
    Hoppas dopet blir bra, vi ska ha vårt i helgen i Masthuggskyrkan. Hoppas Hugo blir frisk tills dess, han hostar och har feber idag.
    Kramar Helena och Hugo

• Nickan

Tack för svaren! Jag ringde Landgången, jättetrevlig tant, och de kunde fixa både glutenfritt och vegant. Toppen! Bra priser. Kanske kollar jag rest. utbildningarna också.

Kram Nickan

Svar på tråden Catering i Göteborg/Åsa-trakten