• Anonym (Jobbigt)

FWB - Friends with benefits

vet egentligen inte alls hur ja ska formulera mig så det blir rätt.
    men för att göra en lååååång historia kort, jag började snacka med en kille på nätet för ett tag sedan, bestämde oss för å träffas då vi flörtat på rätt bra...
    gjorde det å ja det ledde ju till sex :p
    problemet ja har är att ja gjorde de klart från början ja e inte intresserad av ett förhållande ALLS. men ändå ska han dra upp de hela tiden att HAN bara vill va FWB etc, why?
    Ja har redan sagt de själv, samt efteråt klädde ja på mig å titta kyligt å sa, ja tack för de nu ska måste ja dra, han följer mej då till dörren å säger : ja du har mitt nr så hör av dig,  ådu ha nu inte för kul ikväll......

ehm va?
    OK nu träffar ja ingen förjutom honommen dock ja har väl inga skyldigheter?
    samt ja frågade honom om han hade fler han träffa, ja en säger han då....

så han får träffa fler men ja får inte?

förvirrade text jag vet....

• Svar på tråden FWB - Friends with benefits
  • N1an

Du väljer ju faktiskt själv om du vill träffa honom. Du vet vad han vill.

• Anonym (Jobbigt)

du fatta nog inte min flummiga text, klart ja väljer å ja jag har honom gärna som KK för han e grym i sängen, men ja fattar inte varför han har så stora problem med att jag e nöjd med det när de endå e de han vill....

• Frk Svår

Antingen kan det vara så att han innerst inne vill mer. Eller så kan det vara så att han är van vid att KK får känslor för honom. Eller att han tror att han är oemotståndlig och att alla tjejer får känslor för honom Det kan mycket väl vara en egogrej och det faktum att killar "ska" ju ha lättare för att ha KK än tjejer. Vi går ju och får känslor hela tiden (ironi)

• Anonym (Jobbigt)

tror på de sista, han ser jevligt bra ut å verkar veta de hehe.... han tror nog alla vill ha honom.... suck pallar liksom inte dissa honom hela tiden heller för att få honom å fatta att ja inte e intresserad.

• Frk Svår

Då är det ju bara att säga "OK, du är jäkligt snygg och många tjejer skulle säkert falla för dig men jag är inte en av dem. Jag vill bara ha sex, that's it"

• Anonym (Jobbigt)
    Frk Svår skrev 2008-01-16 10:10:19 följande:
    Då är det ju bara att säga "OK, du är jäkligt snygg och många tjejer skulle säkert falla för dig men jag är inte en av dem. Jag vill bara ha sex, that's it"
    haah tror ja Quotar dig rakt av faktiskt !
  • Frk Svår

Fortsätter han tjata sedan är det väl bara att ta ställning. Antingen dumpar du honom (trots att han är jäkligt snygg och grym i sängen ) eller så slår du dövörat till och försöker njuta

• Octobers

Hade samma problem med en kille för ett par år sedan. Jag var jätte nöjd och han skulle hela tiden påtala att det inte var något mer än just 6. Slutade med att det var han som fick problem när jag sen hittade en kille som jag ville mer än just 6 med och han blev dissad. Ganska kul att sätta en såkallad snygging på plats vill jag lova. Tyvärr löser detta inte ditt problem, men jag ville få skriva av mig lite.

• Anonym (Jobbigt)
    Octobers skrev 2008-01-16 10:18:48 följande:
    Hade samma problem med en kille för ett par år sedan. Jag var jätte nöjd och han skulle hela tiden påtala att det inte var något mer än just 6. Slutade med att det var han som fick problem när jag sen hittade en kille som jag ville mer än just 6 med och han blev dissad. Ganska kul att sätta en såkallad snygging på plats vill jag lova. Tyvärr löser detta inte ditt problem, men jag ville få skriva av mig lite.
    hehe.... aja ska ses imorrn får väl se till att han fattar då :P
Svar på tråden FWB - Friends with benefits