• PrettyUgly

Tips på pålägg

Jag skulle vilja ha lite roliga förslag på pålägg till mackor. Jag tröttnar lätt på ost och tartex blir dyrt och tråkigt i längden. Jag är vegetarian så inga köttpålägg. Gärna förslag med brödsort, pålägg och grönsak.

En av mina favoriter är grovt bröd i sånnadär fyrkanter med smör, tomatpesto och skivad tomat med lite örtsalt ovanpå.

Nu vill jag ha era tips ^^

• Svar på tråden Tips på pålägg
  • Jen 82

Grovt bröd, keso -liiite svartpeppar - och gul paprika! Mums!

• Abrakadabra

Stekt ägg, skivade tomater, salt och rikligt med vitpeppar är förresten också smarrigt.

• kariba

Jag som är gottegris gillar jordnötssmör

skivad banan med keso på är ljuvligt.

• Frances

Kaviar som det är eller med purjolök eller ägg (om du äter kaviar förstås...)

• Irme

Skivad banan, skivat päron, fikonmarmelad, purjolök och ost, keso med ananas. Avocado på rostat bröd är jättegott.

• Hannas

Är glutenintolerant,så inte så bra på bröd.. Men pålägg är jag desto bättre på! Min favorit är mogen avokado (mosad), fetaost gjord på getmjölk och rucola. Ringla sist över några droppar olivolja.

• de blir en flicka
    Hannas skrev 2008-01-16 12:28:10 följande:
    Är glutenintolerant,så inte så bra på bröd.. Men pålägg är jag desto bättre på! Min favorit är mogen avokado (mosad), fetaost gjord på getmjölk och rucola. Ringla sist över några droppar olivolja.
    mums
    Chella vårt under!
Svar på tråden Tips på pålägg