• LillaRonjaa

Tips på en jätte jätte bra bok som handlar om en 15årig tjej som blir gravid!

Jag måste bara få tipsa om en jätte bra bok!
    "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow
    Handlar om en tjej som är 15 och blir gravid. Mer än så behöver jag nog inte skriva. Jag läste ut den samma dag som jag köpte boken, gick inte att lägga ifrån sig den. Man blir alldeles varm av att läsa den

• Svar på tråden Tips på en jätte jätte bra bok som handlar om en 15årig tjej som blir gravid!
  • Twinkiie

hon e skit bra den författaren så tror säkert den är en guldklimp :D

• LillaRonjaa

ja det var den verkligen

• Twicted

bakom stängda dörrar är oxå en jätte bra bok! vet inte ven författaren är för jag har lånat ut boken. handlar om insest och hon blir gravid och får 2 barn läste ut den boken på en dag!

• TheMilky

När jag gick i skolan så läste jag en bok som hette "Kära ingen", tror jag har den hemma också. Handlar om en ung tjej som blir gravid, och som skriver brev till sin lilla i magen. En av de bästa böckerna jag läst faktiskt

• Siri85
    Twicted skrev 2008-01-17 09:48:22 följande:
    bakom stängda dörrar är oxå en jätte bra bok! vet inte ven författaren är för jag har lånat ut boken. handlar om insest och hon blir gravid och får 2 barn läste ut den boken på en dag!
    bakom stängda dörrar är skriven av Agneta & Bengt-Åke Cras och ör en självbiografi.
  • ThillaMilla
    Twicted skrev 2008-01-17 09:48:22 följande:
    bakom stängda dörrar är oxå en jätte bra bok! vet inte ven författaren
    är för jag har lånat ut boken. handlar om insest och hon blir gravid
    och får 2 barn läste ut den boken på en dag!
    jaaa!! den är as bra!!
  • Twicted

jaa den är så bra... har läst den 3 gånger...

Svar på tråden Tips på en jätte jätte bra bok som handlar om en 15årig tjej som blir gravid!