• EllieK

Filmjölk, förvärrar det illamående??

Vill jätte gärna ha snabbt svar från de som vet. Lider av enormt illamående och håller på att bli knas
    Blev helt plötsligt sugen på lättfil och müsli. Någon som har erfarenhet av att det kan förvärra illamående???

Tacksam för svar............

• Svar på tråden Filmjölk, förvärrar det illamående??
  • Guido

precis vad jag också äter och har ätit - hjälper tycker jag! Äter nu också apelsinklyftor med lite ringlad filmjölk över - supergott! Min erfarenhet är att det man blir sugen på när man är illamående gör att man mår bättre när man ätit det. Kan faktiskt bli värre om man inte äter det man är sugen på tycker jag :)

• Fru Indosaurie

alltså det är ju individuellt, inget man kan säga över lag.
    Tyvärr så måste du nog testa själv!
    jag kan äta fil ibland när jag mår illa

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Eisa

fil hjälper mot mitt illamående

• Pixxi

Alla är olika precis som de andra skriver. Ät det du längtare efter

• EllieK

Tack för era svar. Vet att mejeriprodukter kan förvärra men nu läste jag att det är osyrade produkter, typ mjölk o ost.

Så gott, nu ska jag hälla upp en stor skål

• ensthlmstjej

Fil och cornflakes....me like....annars mår jag pyton mest hela tiden och det kryper i mig....

• eamp

jag käkade åxå bara fil i början när allt var som värst,, sen nu e det gröna hårda vindruvor som precis blivit sköljda m kallt vatten,,åxå jätte gott,,, friskt..
    Krya på dig,,vilken v e du i?
    Kram

• EllieK

v9.........gillar oxå gröna vindruvor. Skulle kunna sälja min själ för att må bättre

• Theia

Jag åt bara fil och banan till frukost dom första veckorna av båda mina graviditeter

Svar på tråden Filmjölk, förvärrar det illamående??