• ejja81

när börjar halva reaprisert på lindex hm?

någon som vet när den startar?

• Svar på tråden när börjar halva reaprisert på lindex hm?
  • MyFine

jag fick ett sms för nån dag sen om att det var "tjuvstart" på Lindex halva reapriset för medlemmar frånomed igår, så jag tror nog att det börjar "officiellt" snart, kanske på måndag?

• Madge

Jag fick sms från KappAhl om att man kunde tjuvstarta på deras rea igår och iförrgår.

• MyFine

Äh! Nu inser jag ju att jag ljög för dig.. Det var ju KappAhl, precis som Madge skriver. Ursäkta min virrighet!

• 08Mars

Jag fick ngn rabattkupong och info om att den gällde på halva reapriset på HM med start den 19:e januari.

• This is me

I morgon Fredag är det Clubdag på Hm med 10% på hela sortimentet, med Clubkort!

• Evve81

Jag var på kappahl igår och då höll de på märka om varorna till halva rea priset

• Strumpan 78

Vill bara berätta at åhlens har halva rea-priset just nu, i alla fall i Örebro! Jag fyndade en massa i går!

• turia

kappahl har ju ständig rea.. dessa eviga kuponger...

• Tesselajnen

Kappahl har, precis som ni säger,  halva priset i Sthlm nu! Har shoppat ett gäng klädesplagg till kommande babyn idag! :)

Strumpan78: Lyx att Åhléns har halva priset på rean hos er! Det har de inte i Stockholm..
    =( (Var in senast idag på Åhléns för att kolla nämligen, de har mycket saker jag vill köpa men som jag tänker vänta med tills det går ner mer i pris =))

• gravid72

Åhlèns har inte börjat i Malmö heller - trist, där är så mycket fint jag vill ha!

Däremot har ju Polarn börjat sin rea - jag fyndade massor!

Svar på tråden när börjar halva reaprisert på lindex hm?