• Raven Waves

Vad tycker killar om kvinnliga intimpiercings?

Ja, vad tycker killarna egentligen...?
    Om ni drar med en tjej hem för lite juffsande, och så upptäcker ni att hon är piercad i mutten, vad tänker ni då?
    Tycker ni det är lite hett och kinky eller bara knäppt och avtändande?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 20:40
    För att förtydliga det hela:
    Jag menar alltså vad killar tycker ur sexuell synvinkel mer än rent estetiskt.

• Svar på tråden Vad tycker killar om kvinnliga intimpiercings?
  • Pelle 72

Jag tycker det är asfult och klart avtändande, men det är bara min åsikt...

• Raven Waves

Pelle 72 skrev 2008-01-17 15:40:39 följande:

Jasså...? Hm...vad är det som gör det avtändande? Hur skulle du reagera då,om du upptäckte en piercing i mutten på, säg ett krogragg? skulle du tex vägra lapa?
  • Anghammarad

Jag gillar inte piercningar i muffen. Eller egentligen någon annan stans för den del (förutom hål i öronen möjligtvis)

Jag lever i ett förhållande sedan många år så att dra hem någon från krogen är inte särskilt aktuellt men rent hypotetiskt skulle jag inte vända och gå därifrån för någon enstaka ring eller något i en blygdläpp men ett helt skrotupplag skulle definitivt vara avtändande.

Det tilltalar mig inte helt enkelt.

• Anonym

Super läckert med en genitalpiercing!!

• Anghammarad

BTW Raven Waves, jag måste passa på att fråga, om det är OK förstås.

Om du skulle tröttna på de där grejerna du har i öronen, hur går man tillväga för att "återställa" örsnibbarna? Måste man operera?

• Raven Waves
    Anghammarad skrev 2008-01-17 16:17:34 följande:
    BTW Raven Waves, jag måste passa på att fråga, om det är OK förstås.Om du skulle tröttna på de där grejerna du har i öronen, hur går man tillväga för att "återställa" örsnibbarna? Måste man operera?
    Åh, det är jätteokej att fråga! Mina töjningar i öronen är så stora att de knappast kommer gå ihop av sig själva, så om jag mot all förmodan skulle tröttna på dem, så är det "operation" som gäller..men det är ett jättelitet ingrepp och örsnibben ser i stort sett helt normal ut efteråt. Jag har ju töjt öronen, och har alltså inte tagit bort någon vävnad, så det är bara ett par stygn så är det som vanligt igen!
  • puttekula

Pelle 72 skrev 2008-01-17 15:40:39 följande:

Håller med! Gillar inte piercing alls, oavsett vart den sitter.
  • Dalkulla74

Här är en till som inte gillar piercing oavsett var på kroppen!

• Raven Waves

Men stopp här nu! För det första så har jag inte skrivit någonstans och frågat vad folk tycker om piercings i största allmänhet! Ville bara veta hur killar ser på kvinnliga genitalpiercings i sexuell synpunkt!

Sen måste jag påpeka en sak...Om man inte gillar piercingar "oavsett var det sitter på kroppen"...har man då så pass stor koll att man inser att "vanliga hål i öronen" är piercings det med.

Så alla piercing motstångare kan ju gå och kapa nån annan tråd...!!

• Anonym (sexigt)

En liten dold som man hittar skulle göra mig mycket upphetsad, däremot gillar jag det inte i ansiktet.

• Anonym (Hasse)

Fult och avtändande.

• Dalkulla74

Ber om ursäkt för att jag missade att det bara var killars synpunkter som efterfrågades. Men att tycka att man kapar en tråd för att man skriver sin åsikt var väl ändå att ta i. Ja jag vet att hål i öronen räknas till piercing men skulle tro att många med mig tycker att ordet "piercing" ändå står för dessa fula smycken med plumpar på och inte tex små diamanter i öronen. Innan "plumpsmyckena" kom så var det då ingen som sa pierca utan "ta hål". Vet att det teoretiskt är det samma och tror säkert att de flesta har koll på att det är så men som mig ändå delar in håltagandet efter om det är vanliga smycken eller plumpsmycken.

• Raven Waves
    Dalkulla74 skrev 2008-01-17 20:17:36 följande:
    Ber om ursäkt för att jag missade att det bara var killars synpunkter som efterfrågades. Men att tycka att man kapar en tråd för att man skriver sin åsikt var väl ändå att ta i. Ja jag vet att hål i öronen räknas till piercing men skulle tro att många med mig tycker att ordet "piercing" ändå står för dessa fula smycken med plumpar på och inte tex små diamanter i öronen. Innan "plumpsmyckena" kom så var det då ingen som sa pierca utan "ta hål". Vet att det teoretiskt är det samma och tror säkert att de flesta har koll på att det är så men som mig ändå delar in håltagandet efter om det är vanliga smycken eller plumpsmycken.
    Skillnad på piercing och piercingsmycke.
  • puttekula

Ursäkta men du frågade efter en åsikt och fick den, men det kanske inte var "rätt" svar??

Men du får väl editera TS till: Alla som gillar piercing får skriva i den här tråden

• Liveit1971

Nu drar jag ju inte hem tjejer för jufsande då jag har en hemma att jufsa med, men jag tycker intimpiercing visar att kvinnan ifråga tar ansvar för sin egen sexualitet/njutning vilket kan vara nog så tändande.

• Dalkulla74

Det känns lite fjolligt att märka ord, jag tror nog att du fattade att jag menade att när jag tycker att man piercar sig så är det då man gör ett hål och sätter i dessa piercingsmyckena som har en plump. Hade jag skrivit utförligare så hade du hittat något annat att påpeka bara för sakens skull eftersom du verkar gilla det.

Nu överlåter jag tråden till dig och killarna som har åsikter om tjejer som har fler hål där nere än de från start befintliga!

• Csve

nu e ju inte ja kille...men egen erfarenhet säger att det är undefär 50/50
    ena halvan diggar det, andra halvan tycker det kan kvitta.
    min karl skulle inte vilja att ja gjorde en nu om aj fick för mig dte, men eftersom det redan finns en är det ok o det får gärna sitta kvar..

Jag är så jvla bra!
  • Raven Waves
    puttekula skrev 2008-01-17 20:22:27 följande:
    Ursäkta men du frågade efter en åsikt och fick den, men det kanske inte var "rätt" svar??Men du får väl editera TS till: Alla som gillar piercing får skriva i den här tråden
    Hmhö? Piercings i allmänhet struntar jag i (just nu..) Frågade efter vad KILLAR tycker om piercade kvinnliga könsorgan,sexuellt sett, inte estetiskt.
  • Raven Waves
    Csve skrev 2008-01-17 20:27:10 följande:
    nu e ju inte ja kille...men egen erfarenhet säger att det är undefär 50/50ena halvan diggar det, andra halvan tycker det kan kvitta.min karl skulle inte vilja att ja gjorde en nu om aj fick för mig dte, men eftersom det redan finns en är det ok o det får gärna sitta kvar..
    Jag tycker mer det verkar som om de flesta "vanliga" killarna inte gillar genitalt, medan folk som har ett intresse för piercings "älskar" det...Sen beror det väl såklart på vad man har för piercing och vilket smycke man har i...endel placeringar stimulerar ju mannen, medan andra mest är till för kvinnans skull...
  • Csve

ja det är nog så..

Raven Waves skrev 2008-01-17 20:33:45 följande:
    ag tycker mer det verkar som om de flesta "vanliga" killarna inte gillar genitalt, medan folk som har ett intresse för piercings "älskar" det...Sen beror det väl såklart på vad man har för piercing och vilket smycke man har i...endel placeringar stimulerar ju mannen, medan andra mest är till för kvinnans skull...
    Jag är så jvla bra!
Svar på tråden Vad tycker killar om kvinnliga intimpiercings?