Runda nappar
Är det någon som har dom "runda"napparna? Min lilla tjej vägra att ta napp och har testat ALLA nu förutom dom. Är det någon här som rekomendera dom eller testat dom? Bra eller dåliga?
Är det någon som har dom "runda"napparna? Min lilla tjej vägra att ta napp och har testat ALLA nu förutom dom. Är det någon här som rekomendera dom eller testat dom? Bra eller dåliga?
Mia har bara använt sånna. Hon tog aldrig platta, så det va bara en slump att vi köpte de runda, sen va det problemet löst! Bor du nära Ge-kås, så finns dom där till ett betydligt bättre pris!
vi köpte på baby huset. ligger i varberg. en dyr baby affär. tror ett 2 pack kostade 59:- på gekås ligger dom på 15-20:- om jag inte minns helt fel. Jag brukar verkligen ladda upp när jag kommer dit. iof bor jag inte mer än 3 mil ifrån. men det e bra att ha nappar hemma
Ska tillägga att det är bambinos nappar vi har.
någon mera??
Min tjej vägrade platta nappar, testade alla möjliga, silikon o latex alla märken men nää hon vägrade. När hon va 2 månder hittade jag bambinos runda latex nappar, sen den dagen dom kom på posten har hon sugit på napp. Testade när hon väl vant sig med platta men det funkar inte, hon ska helt enkelt ha runda!
personligen har vi aldrig haft napp och det funkar hur bra som helst, kanske värt att fundera på, inte alla barn behöver napp :)
vi har runda från bambino, enda nappen som min son tar. Var likadant med min dotter.
Ja det är ju värt att testa iaf
Vi testade alla möjliga sorter av nappar tills sonen tillsist föll för Bambinos runda napp, kan nu inte vara utan den och kan inte somna utan den, fungerar suveränt!!!
Hur gamla var era bebisar när dom tog nappen??
De första våra barn accepterade var de runda. Nu (11 mån) så ratar yngsta dem och väljer de mest ergonomiska, men så ammar hon inte längre heller.. Så jag tror att de kan vara bra för de minsta!
Äldsta var knappt 6 mån (tränade på att stå när hon äntligen tog den, hade gett upp då, men hade några liggande framme och så hittade hon en och slurp sa det! ) yngsta var bara en dag gammal! Höll på att bli vansinnig första natten då hon bara kunde somna om hon hade mitt finger i munnen, så vi åkte och köpte några olika nappar för att skona det!
Min dotter tog inte heller napp till en början.. vi provade oxå varenda jäkla tutte som finns, men icket. Provade oxå dom runda, men dom ville hon absolut inte ha! Efter ungefär 2 månader så började vi få henne att ta den då och då... nu är hon 3 månader och hon tar fortfarande gärna handen istället och spottar ut nappen
Men hon är mycket lugnare sedan hon började med tutten.. innan fick jag agera tutte, det var ju det enda som dög!
Lyck till