Rauklisa skrev 2008-01-19 14:49:23 följande:
Tack snälla rara för alla era tips och råd.. Nu känner jag mig inte så ensam längre.Tack..Vi ska på möte 2 med doktorn på tisdag och ska svara på typ 200 frågor osv.Jag har en liten fråga till.. Har era barn någon koppling med att ha haft kolik när dom var små bebisar? En liten funderare. Hur har era förlossningar varit? Jag hade akut kejsarsnitt efter värkar i 4 ddg. En liten funderare bara om det hör ihop...Jag har sån tur att min sambos syster är specialpedagog och hon är på oss om allt med kommuner och landsting osv.Som tur är min sambo tuff och hård när det gäller så vi kommer göra allt i vår makt.Bra sagt där om dagmamman, har tänkt på det ibland. Tösen tar sån plats där och dagmamman får knappt gå på toa..Ja ja det var lite funderingar till.. Kram Tess
Hejsan
Min dotter som är autistisk så skrek i princip till hon var 14 månader... det är nog det enda jag kommer ihåg från hennes uppväxt..
Hon är dessutom tvilling.. har en identisk tvillingsyster som är fullt "frisk/normal"
min dotter är 14 nu och resan med henne både är och har vart lång!!
Jag önskar dig/er all lycka i framtiden
För även om mkt känns tungt så vill jag ändå säga, man får många goda skratt på vägen och det är det som gör att man "överlever" vår vardag
Varm kram