• ayah2006

Är det någon som är bra på att tyda drömmar????

Jag drömde om en förlossning, men det var inte jag som födde utan min syster fick ett barn till, en pojke. Jag var med genom hela förlossningen och såg när barnet föddes. Någon som vet vad det betyder???

• Svar på tråden Är det någon som är bra på att tyda drömmar????
  • ooAnnaoo

Jag tror det betyder att du antlingen längtar mycket efter en förlossning eller att du nyss gick igenom en.

• ayah2006

det var ju två år sedan sist

• etanol

Jag har märkt att det ofta inte handlar om drömmens handling när man tyder en dröm, utan känslorna man hade under själva drömmen. Kände du dig glad, ledsen, upprörd, orolig, förväntansfull etc. Där kan du lära dig att tyda dina egna drömmar, och enligt mig, så stämmer det otroligt bra med hur det är i vakenhet. Ex om jag drömmer ngt och är orolig i drömmen, så har jag något i det vakna livet som oroar mig som jag kanske inte ens visste om...

• ayah2006

i drömmen var jag glad, men lite irriterad på att ingen ville gå upp till BB avdelningen, de trodde man fick stanna kvar på förlossningen hur länge som helst

• etanol

Ok, lite lite info men då tyder vi
    -antingen kan det vara så att du vill ha kontroll över något, eller bättre inverkan över något, men av ngn anledning så är det inte så (kanske finns det någon som är lite mer dominant som har kontrollen...)
    -eller så är du frustrerad över något...
    -du kanske har någon i din närhet som är lite sen i starten som du blir halvirriterad på...

*chansar vilt*

• ayah2006

det stämmer ganska bra faktiskt tack för hjälpen!

• raskan
    att drömma om bebisar symboliserar ens ideer eller ens egna potentiella gåvor och talanger Kan åxo representera ett projekt man vill arbeta med och att föda barn betyder att man är redo att sätta igång.

Tyvärr hittar jag ingenting om pojke/flicka å inte heller om att det va din syster som föder...

Kommer du ihåg om bebisen va glad eller lessen???

Glada spädbarn betyder att man känner sig nöjd å trygg medans ett barn som skriker å går en på nerverna försöker drömmen tala om att mn är missnöjd med något i sitt vakna liv...
Svar på tråden Är det någon som är bra på att tyda drömmar????