• MarieHJ

Vi som är stolta och vill hylla våran partner!

Ibland blir man bara så glad för grejer äns partner gör. Jag kan bli så stolt över honom att jag bara vill berätta för hela världen!
    Tänkte jag kunde starta en tråd där vi får skriva alla speciella eller bara små saker som gör oss så lyckliga och stolta!=)

Sen jag blev gravid har min sambo behandlat mig som en prinsessa, nästan lite toffel! men har aldrig stött påen mer förstående och så underbar kille som han. För en stund sen ringde han från jobbet och sa hur mycket han älskar mig,, Fast jag är tjock(gravid), har humörsvägningar så är han lika go ändå. är säkert mina grav hormoner men ibland får jag dåligt samvete.
    Han är verkligen min drömprins!

• Svar på tråden Vi som är stolta och vill hylla våran partner!
  • Tant Groda

Vilken söt kille du har!

tvekar om min kommer att göra så om jag blir gravid någon gång, men han gör en massa andra gulliga saker.
    Min kan gråta för min skull och gör mej alltid så himla glad och lycklig, och när man väl gör något för mej då gör han verligen något för mej!

• lillasnurre

Härligt med en till sådan här tråd!!

Min man är fantastisk!! Han tar hand om vår son så bra! Han lagar fantastiskt god mat till mig VARJE DAG! Han skäller och gnäller inte när jag inte plockar undan eftermig (tja oftast inte iallafall) Han är snäll, sympatisk, inteligent, varm charmig, snygg, sexig jag allt jag nånsinn kunnat önska mig och lite tilL!!

• Lola Jämtland

Min man Robban (Oneleg Jämtland här på FL) är det underbaraste som finns!

Har aldrig mött någon som är lika snäll och omtänksam som han.
    Han gör mig trygg o han är en kanonbra bonuspappa!
    Han får mig att skratta (varje dag i massor), att känna att allting är möjligt och så älskar han raggarbilar, precis som mig! Kyss

//Blir det nånsin våran tur.....
  • Spegellandet

Förutom att min man är klok, rolig och ärligt skrattar åt mina skämt (han är nog den ende) så är han toksnygg. Det senare fick jag dessutom verifierat av en kollega i veckan

• tinna

Jag är stolt över min man! Han jobbar på sitt vanliga jobb, sen är han tjänstledig deltid därifrån för att vara kommunpolitiker. Inte många som verkligen har ett brinnande engagemang för politik i vår ålder, han är 32. Han är jätteduktig på det han gör och är uppskattad bland invånarna.

Därutöver är han världens bästa make och pappa. Han tar sig tid med barnen, vi hjälps åt med allt tråkigt hemarbete, fast han gör mycket mer än mig. Vi är familjehem åt ett tredje barn och trots att det är jag som är hemma med den bebisen så är maken precis lika delaktig i allt ändå. Vi är ett enastående team!

Han kramar mig varje dag, när han jobbar natt så hörs vi alltid av mitt i natten och säger godnatt. Han lagar jättegod mat och är en mästare på att få spattiga barn att somna.

Sen så är han en Ben Affleck look-a-like och det gör ju inte saken sämre

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • Majken

Hyllar gäärna min man eftersom han är godheten personifierad och får mig att känna mig värdefull varje dag! Uppepå det så är han en gudomlig pappa till våra tjejer och i mina ögon en riktig läckerbit - kan det bli bättre?

Han är mitt bollplank, min bäste vän och kritiker, min älskare och pappa till våra barn och jag känner en otrolig ödmjukhet över det faktum att jag är lika tokkär nu som för snart 13 år sedan!!

Längtar tills han kommer hem från jobbet nu.....

Love my M-girls
Svar på tråden Vi som är stolta och vill hylla våran partner!