Ihopfällbart skötbord
Någon som har ett sådant och kan rekomendera?? Vi har så lite plats i vår 2:a så ett sådant skulle passa bra här. Vet ni vad dom kostar??
Någon som har ett sådant och kan rekomendera?? Vi har så lite plats i vår 2:a så ett sådant skulle passa bra här. Vet ni vad dom kostar??
Gulliver i vitt stål från Ikea fick bäst i test av rådoch rån och är både billigt, ihopfällbar och praktiskt
Skall själv köpa skötbordet Tvätt-Björne. Det förutsätter förstås att man har badkar, men det har en, tycker jag, fenomenal konstruktion där det går att fälla ihop det mot väggen + att det inte behöver fastmonteras i väggen.
nennie81 :
säljer IKEA fortfarande Gullivers ihopfällbara skötbord?
mamma 2001
Jag var där för mindre än en månad sen och då fanns den iaf (i kungens kurva sthlm)
ahh ok
har inte sett det här nämligen på bra längre.. och finns inte på hemsidan heller *hmmm*
vad är det för pris på det?
nennie81 : menar du förresten vägg skötbordet man fäller in ,eller menar du golvmodellen man kan fälla ihop som jag tänker på?
Vi har köpt ett väggfast hopfällbart, Brio Vegga. Det verkar jättebra, har i o f sig ingen bebis än... Det har en massa hyllor i så man verkar rymma en hel del där. Jag tyckte det var rätt dyrt så vi köpte ett begagnat för några hundra och det är i vit plåt så det ser knappt använt ut.
En kompis som har det sedan tidigare är jättenöjd med förvaringen i det.
Om du menar ett skötbord man kan fälla ihop men som står på golvet har babyland ett sådant för 595 kronor. Kolla deras hemsida: www.babyland.se och kolla under möbler och skötbord så kan du titta på det. Vi funderar på ett sådant eftersom vi inte får plats med så mycket annat.
Jag har oxå köpt Gullivers väggskötbord på Kungens Kurva.
Kostade ca 550kr...
den finns inte på deras hemsida, ingen aning om varför!
Bildi mitt galleri