• malmötjej76

Vilka kex/rån ger ni till era barn???

Hej alla!!
    Jag har en snart 10 mån son som sedan några månader har fått tugga på smörgåsrån(dom som är utan tillsatt socker)i bland har jag smör på för att dom inte ska bli så torra..Är det någon som har andra tips???

Hörde att det finns "tom o jerry kex"?!hur är dom??
    behöver lite tips för vi ska åka tåg till sälen nästa vecka och kan behöva lite tips på olika sorters "tilltugg"
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Vilka kex/rån ger ni till era barn???
  • villemo07

har anv samma kex, ibland med mjukost (naturell) populärt!
    Tom och jerry är ju sötade kex typ mariekex...har ej testat men morot och hårt äpple är oxå poppis

• klara07

Min dotter får smörgåsrån(fullkorn), dubbla med mjukost eller leverpastej emellan och majskrokar.

• MeNoLike

jag ger mina vanliga smörgåsrån, nalle puhs fullkorns kex och majsbågar

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Alvi

Ursäkta inhoppet, men dessa majskrokar! Är det nåt nytt påfund? var hittar man dem?

BillaLilla och LäskeLäske - mina hjärtefjun, gullegullenutt!
  • Morning bitch
    Alvi skrev 2008-01-19 20:18:17 följande:
    Ursäkta inhoppet, men dessa majskrokar! Är det nåt nytt påfund? var hittar man dem?
    www.majskrokar.se kan du läsa om dem, under återförsäljare ser du vilka som säljer majskrokar.
  • Alvi
    Morning bitch skrev 2008-01-19 21:40:31 följande:
    www.majskrokar.se kan du läsa om dem, under återförsäljare ser du vilka som säljer majskrokar.
    Tack, nu ska jag shoppa!
    BillaLilla och LäskeLäske - mina gullenuttiga hjärtefjun!
  • Maria222

Min son fick testa majskrokar idag för första gången och det var väldigt populärt! :)
    Vill helst inte ge rån eftersom de innehåller socker och E-ämnen... Har ej tittat på de osötade, innehåller de sötningsmedel istället eller?

• Nimosa

Majskrokarna är kanon! Jag gav dem till min lille kille när han började äta smakisar, eftersom de smälter i munnen - alltså är det ingen större fara att han sätter i halsen. Dessutom är de runda och lätta att hålla i, han "skar" sig lätt på rånen. Enda nackdelen är att det blir majsstärkelse överallt...

Svar på tråden Vilka kex/rån ger ni till era barn???