• Hundkär

Någon som bor där en tv serie spelats in?

Jag undrar om det är någon som bor där svenska tv serier spelats in tex tre kronor vart det nu spelades in?
    skilda världar,svensson svensson osv.
    vore roligt och se om det stämmer i hop med verkligehetn det dom visar.

• Svar på tråden Någon som bor där en tv serie spelats in?
  • vackrastarflow

kunde visst inte svara... har bott där de spelat CSI och Weeds bla men det är ju inte i Sverige.

• Miss Skellington

Nej, men jag har bott där två filmer spelats in. Det var inte mycket som stämde där inte.

• Miss Skellington

När alla vet och Festival som båda spelades in i lilla Arvika. Festival hade tillockmed scener från min dåvarande arbetsplats

• isisisis

Ja.Jag är född och uppvuxen i Blackeberg i Stockholm.
    Där har tidigare bla "läckan" spelats in.
    Och nu kommer "låt den rätte komma in" snart på bio.
    Också inspelad där.Min brorsa har lånat sin biltill inspelningen.

Även Yoggireklam och ett par andra reklamfilmer har spelats in där!

• Hundkär

spännande och roligt att se sitt eget kvarter på tv.måste det ju vara.

• S vali s

Små korta snuttar av Tusenbröder spelades in där jag bor
    Bla. i ett gammalt grustag där jag dagligen promenerar med min hund

Den late får brått när det blir kväll
  • Miss Skellington

Jo, det var ganska kul. Det hade varit ännu roligare om det hade varit bra filmer
    Men man satt och irriterade sig lite på att saker och ting var fel, det gick tex ut en snubbe från ett hotell och hamnade då på helt fel ställe. I Festival skulle de hämta vatten till en guldfisk i nöd. Det gick väldigt snabbt trots att fontänen de hämtade från ligger flera kvarter bort... Men det var det ju bara lokalbefolkningen som tänkte på
    Ska bli kul att se Låt den rätte komma in, boken är kanon.

• Linda1976

Jag bor i Göteborg, så ja..... Rätt många serier är ju inspelade här. Senast gynekologen i Askim tex.... Och Saltön (när personerna åker in till "stan" alltså), Albert&Herbert (om nån minns? ) Och sen är väl Andra avenyn inspelad här, men den har jag aldrig sett....

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
Svar på tråden Någon som bor där en tv serie spelats in?