Tandinfektion, inget hjälper!!
Har världens dåligaste tänder..saknar en massa och alla jag har kvar nu är det grova hål i. För nåra dagar sedan fick jag akut ont och fick åka in akut..dom behandlade fel tand..fick åka in till min tandläkaren dagen efter och han började göra en rofyllning.
fick sen pencelin utskrivet mot infektion i tanden/tänderna. På natten till dagen jag åkte till min tandläkare var jag oxå in akut till sjukhuset på kvällen för jag hade sååå jävla ont och fick utskrivet nån stark tabblet mot smärtan.
Men ingenting hjälper..jag fick äta en sån tablet pluss 2 panodil åt gången..men det hjälper inte..har så fruktansvärt jävla ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Vad bör jag göra? Är det normalt att ha så här ont även om man äter så mycket tabbleter?
gejjen är att jag är gravid i v.26 och blir orolig att allt detta ska vara skadligt för barnet på nått sätt, anting allt intag av medicinen eller av att jag mår frulktansvärt dåligt av att ha så här ont..både fyskitkt och psykiskt..
vet inte igentligen vad jag vill med detta inlägg..kanske få lite lugnande ord eller om nån vet vad jag kan göra för att dämpa smärtan...får verkligen panik!!!!!!!!!!!