• Sally säl

Herqules razor 4-spin?

Hej!
    Är på jakt efter vagn till vår bäbis som kommer i maj. Har kollat på Herqules razor 4-spin. Är det någon som har en sådan och kan berätta för och nackdelar med den? Vi har även tittat på Brio Sing. Det verkar som båda är ganska nya så det finns inte så mycket info/tester att få tag i. Tacksam för hjälp!
    Hälsningar från förvirrade förstagångsföräldrar

• Svar på tråden Herqules razor 4-spin?
  • Maddelän

Hejhej. Jag har en sån vagn till min son och jag har bara positiva saker att säga om den. Stadig, bastant och lättkörd. Absolut ett toppen köp :)

• Sally säl

Tack för svar Maddelän!
    Skönt att höra att den är bra. Beställde en i lördags, en lime/svart. Vad har du för färg?
    Ser fram emot maj när vi får köra den! :o)

• Maddelän

Haha, vi har också en lime/svart. Snyggast tycker jag :D

• BlåÖgon

Vi har en sån! Men jag nästan avskyr den nu!
    I början när Lilleman hade liggdelen och låg i var det inga problem alls. Jätte bra vagn så länge man bara promenerar då och då! Den är Klumpig! När vi är och går t.ex. i mat/klädaffärer så kommer man knappt in eller förbi ställen. Bred! Känns som om man kör runt med en stridsvagn! Nu blir det omgående en ny vagn. Tacka vet jag Tre-hjulingar/svängbara hjul!!!

• Sally säl
    Svar på #4
    BlåÖgon skrev 2008-03-14 13:24:52 följande:
    Vi har en sån! Men jag nästan avskyr den nu! I början när Lilleman hade liggdelen och låg i var det inga problem alls. Jätte bra vagn så länge man bara promenerar då och då! Den är Klumpig! När vi är och går t.ex. i mat/klädaffärer så kommer man knappt in eller förbi ställen. Bred! Känns som om man kör runt med en stridsvagn! Nu blir det omgående en ny vagn. Tacka vet jag Tre-hjulingar/svängbara hjul!!!
    Hej!
    Synd att du måste byta vagn! Men vi kanske inte pratar om samma vagn riktigt, eftersom du tycker om svängbara hjul och det har ju razor 4-spin!? Och den är inte bredare än någon annan vi provat, tvärtemot 10cm smalare än Brio Sing t ex. Däremot finns det en "vanlig" Herqules razor 4 (utan spin=rörliga framhjul). Är det en sådan du har haft? Då förstår jag att det är svårt att ta sig fram. Jag tycker inte heller om vagnar som man måste vippa för att kunna svänga!
    Lycka till med nya vagnen!
Svar på tråden Herqules razor 4-spin?