• MammasÄlsklingar

Vart i sthlm kan man göra snygga naglar .. helst i innerstan/söder om sthlm Tips ;-)

Vill bygga gel naglar men har ingen aning vart dom e bra .. så ge gärna tips på vart du går

• Svar på tråden Vart i sthlm kan man göra snygga naglar .. helst i innerstan/söder om sthlm Tips ;-)
  • lycka79

Jag letade oxå efter en bra salong i city, men tyckte att de flesta verkade så oseriösa, så jag vågade inte chansa. Men i stället hittade jag ett jättebra ställe i Älvsjö via syrrans kollega. Jag lovar, mina naglar har aldrig ngnsin suttit så bra! Willix heter salongen, de gör både acryl och gelé. Har fått naglarna fixade sen -00 och det här är verkligen det bästa stället jag gått på.

• Lycka80

På salong "Hos Mia" på kungsgatan, Maria som gör dom är jätte duktig.

Stolt Mamma till Fredrick 020226 & Moa 061008
  • MammasÄlsklingar

Ooo låter bra
    Vad kostar det att göra dom där ?

lycka79 skrev 2008-01-19 04:54:36 följande:
    Jag letade oxå efter en bra salong i city, men tyckte att de flesta verkade så oseriösa, så jag vågade inte chansa. Men i stället hittade jag ett jättebra ställe i Älvsjö via syrrans kollega. Jag lovar, mina naglar har aldrig ngnsin suttit så bra! Willix heter salongen, de gör både acryl och gelé. Har fått naglarna fixade sen -00 och det här är verkligen det bästa stället jag gått på.
  • MammasÄlsklingar

Tack snälla för tipset..
    Vad kostar det att göra dom där sedan fylla i dom varje månad? Svårt att få tid där osv?

Lycka80 skrev 2008-01-19 06:35:10 följande:
    På salong "Hos Mia" på kungsgatan, Maria som gör dom är jätte duktig.
  • lycka79

Oj, hm... Hahah, vet inte exakt iom att första ggn för mig var lite speciell. Gjorde mer en förstärkning men förlägning på vissa naglar så då gick det loss på 650 kr. Tror dock de ligger på 450 kr varje gång man gör en fyllning med fransk manikyr. De finns i gula sidorna, nu har jag inte nr framför mig, men ring dem och kolla. Ligger supernära Älvsjö station, så det är väldigt enkelt att ta sig dit kommunalt oxå. Willix var namnet.

MammasÄlsklingar skrev 2008-01-19 10:01:07 följande:
    Ooo låter braVad kostar det att göra dom där ?
  • MammasÄlsklingar

Ah vad bra bor jätte näre då

lycka79 skrev 2008-01-19 13:06:04 följande:
    Oj, hm... Hahah, vet inte exakt iom att första ggn för mig var lite speciell. Gjorde mer en förstärkning men förlägning på vissa naglar så då gick det loss på 650 kr. Tror dock de ligger på 450 kr varje gång man gör en fyllning med fransk manikyr. De finns i gula sidorna, nu har jag inte nr framför mig, men ring dem och kolla. Ligger supernära Älvsjö station, så det är väldigt enkelt att ta sig dit kommunalt oxå. Willix var namnet.
  • Dragonessa

Jag brukar göra mina hos en tjej i Norsborg. Men hon jobbar mest inför bröllop och sånt. Men det är kanske lite långt? inboxa om det är intressant

Svar på tråden Vart i sthlm kan man göra snygga naglar .. helst i innerstan/söder om sthlm Tips ;-)