Vart i sthlm kan man göra snygga naglar .. helst i innerstan/söder om sthlm Tips ;-)
Vill bygga gel naglar men har ingen aning vart dom e bra .. så ge gärna tips på vart du går
Vill bygga gel naglar men har ingen aning vart dom e bra .. så ge gärna tips på vart du går
Jag letade oxå efter en bra salong i city, men tyckte att de flesta verkade så oseriösa, så jag vågade inte chansa.
Men i stället hittade jag ett jättebra ställe i Älvsjö via syrrans kollega. Jag lovar, mina naglar har aldrig ngnsin suttit så bra! Willix heter salongen, de gör både acryl och gelé. Har fått naglarna fixade sen -00 och det här är verkligen det bästa stället jag gått på.
På salong "Hos Mia" på kungsgatan, Maria som gör dom är jätte duktig. ![]()
Ooo låter bra
Vad kostar det att göra dom där
?
Tack snälla för tipset..
Vad kostar det att göra dom där sedan fylla i dom varje månad?
Svårt att få tid där osv?
Oj, hm... Hahah, vet inte exakt iom att första ggn för mig var lite speciell.
Gjorde mer en förstärkning men förlägning på vissa naglar så då gick det loss på 650 kr. Tror dock de ligger på 450 kr varje gång man gör en fyllning med fransk manikyr. De finns i gula sidorna, nu har jag inte nr framför mig, men ring dem och kolla.
Ligger supernära Älvsjö station, så det är väldigt enkelt att ta sig dit kommunalt oxå. Willix var namnet.
Ah vad bra bor jätte näre då ![]()
Jag brukar göra mina hos en tjej i Norsborg. Men hon jobbar mest inför bröllop och sånt. Men det är kanske lite långt? inboxa om det är intressant