• Flopp

Vad heter låten?

Jag försöker komma på vad det är för låt (och artist)... I videon är en kille inne på en djuraffär och fiskarna sjunger och har läppar...

Någon som förstår vilken jag menar och vet vilken låt det är??

• Svar på tråden Vad heter låten?
  • getingmidja

Önskar jag kunde hjälpa dig!
    Letar också efter en liknande låt med en kille som sjunger i djuraffär, kan det vara samma tro...

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • MrsSn0w

Vad är det för stuk på låten?

~ Liam 07~09~15 ~
  • Flopp

Jag vet inte... Kommer inte ens på melodin... Men det är en kille som sjunger i djuraffären med fiskarna. En kompis trodde det var fatboy slim, men jag sökte på dem på youtube och gick igenom varenda video utan att hitta den...

• MrsSn0w

The Chemical Brothers - The Salmon Dance ..Men det kanske inte är den du tänker på?

Har han en väst som glittrar?

~ Liam 07~09~15 ~
  • getingmidja

Det är inte Chemical brothers, i alla fall inte låten jag tänker på.
    Den har väl lite "Mika"-stuk nästan. Äsch, svårt att förklara.

• getingmidja

Det är en ganska kul video, killen är i en stor djuraffär och börja sjunga och showa.
    Undrar om han inte sjöng något om "star".

• getingmidja

Här sitter man och letar på Google som en tok, och skriver allt möjligt på engelska.
    (Förstås, eftersom man brukar hitta mer då.)
    Efter många om och men hittar jag den när jag söker på en svensk mening...men det kanske inte är låten du sökte efter, TS?

">

• MrsSn0w
    getingmidja skrev 2008-01-19 21:23:34 följande:
    Här sitter man och letar på Google som en tok, och skriver allt möjligt på engelska. (Förstås, eftersom man brukar hitta mer då.)Efter många om och men hittar jag den när jag söker på en svensk mening...men det kanske inte är låten du sökte efter, TS?

Jaaaa, så hette låten.. Störande att man inte kommer på den.. Inte för att jag tycker den är bra...
    ~ Liam 07~09~15 ~
Svar på tråden Vad heter låten?