• Shoppingtokig

Läppglans som förstorar läpparna?

Var på fest förra lördagen och då testade jag ett läppglans av en vän som skulle förstora läpparna lite. Förmodligen för att det stimulerar nåt i läpparna för det stack när man hade det på sig (precis som solkräm med tingeleffekt då man solar solarium).

Tyckte dock inte jag märke så stor skillnad med den jag testade, Sally Hansen tror jag märket var, ganska billigt märke som jag vet finns i USA och England och kanske även i Sverige tom.

Har någon ett förslag på ett annat läppglans med samma effekt som fungerar?

• Svar på tråden Läppglans som förstorar läpparna?
  • Shoppingtokig

Någon som vet???

• Odile

LipVenom från DuWop kan du testa, iof tror jag det ger ungefär samma effekt. Går att köpa på eleven.se eller om du bor i Stockholm gå till Mrs H i Birger Jarlspassagen. Jag tycker att det gav lite förstorande effekt men det bränner lite, är bland annat kanel och ingefära i.

• Shoppingtokig

Ok, du har ingen aning om det finns i ngn affär i Gbg?

• Miu

Jag jobbar med smink och har provat massa olika produkter (och hör mycket från kunder) och det som både jag och kunderna är mest nöjda med är lip plumpern från POP. Den verkligen förstorar och är super billig. 125.- på kicks.

• Shoppingtokig
    Svar på #4
    Miu skrev 2008-01-20 16:53:51 följande:
    Jag jobbar med smink och har provat massa olika produkter (och hör mycket från kunder) och det som både jag och kunderna är mest nöjda med är lip plumpern från POP. Den verkligen förstorar och är super billig. 125.- på kicks.
    Ok, tack för tipset! Nu beställde jag LipFusion Lip Plump Color Shine från strawberrynet.com igår, men då har jag ett förslag på en billigare Är den genomskinlig eller finns det m färg? Hur länge håller effekten ungefär?
  • Miu

den finns endast i genomskinlig. Jag tycker att resultatet håller ett par timmar. Men om man äter eller dricker så får man såklart applicera mer. Men så är det ju med alla läppglans :)

• Odile

ledsen för sent svar..jag vet tyvärr inte om den finns i Göteborg, pröva nätbutikerna som t.ex. Eleven.se. Lycka till! :)

• Shoppingtokig

Jag har ju lärt mig att man ska beställa från utländska sidor ist. Köpte Lipfusion från Strawberrynet.com Tycker dock inte effekter syns så mkt, dock ett bra läppglans!

• Nikhita

Var ute med en tjejkompis och hon hade ett som jag tror hette nånting med too face elle rnågot. Jag  fick testa. Första kittlades det i läpparna och sen blev de röda o svullna.

I don't worry cause everything's gonna be alright
Svar på tråden Läppglans som förstorar läpparna?