• sandrakristian

Små kramper i slidan..?

Är i v 27 och får små kramper i slidan.. Haft d ett tag men blivit mer och mer. D e alltså inte som en sammandragning i livmodern utan mycket längre ner. E d nån övning inför förlossningen el nåt..? Nån som vet?

• Svar på tråden Små kramper i slidan..?
  • Förälskad

Jag har också så, det gör jätte ont. Är bara i v.22

• Förälskad

Min sambo är sjuksköterska, frågade honom nu och han tror det kan vara nervpåverkningar när barnet växer. Fast han är inte säker, har inte heller hört talas om det. Senast fick jag lägga mig på sängen för det gjorde så ont.

• sandrakristian

D kan säkert stämma.. Mina håller inte i sig så länge som tur e, men dom kommer oftare nu än innan. Hoppas du slipper att få dom oftare!

• Förälskad

Ja och jag hoppas verkligen inte värkar känns så. Okej om man får magknip, men att få knip i slidan är OSKÖNT Skrattande Finner du svaret får du jätte gärna skriva ner det här! Ha det gott!

• sandrakristian

Haha jag lovar att jag skriver om jag hittar svar på vårt problem! Ha d bäst du med o lycka till med magen!

• lillamuan

det hade jag med.. har d et fortfaramdes speciellt när jag går.. min bm sa att  det kan vara fogarna

• hejsvej

jag har också kramper där, det liksom ilar kraftigt neråt livmodertappen på något sätt, känns ju i slidan också. Aj aj! Och jag är bara i v. 7 (snart).

• Stormar

Puffar en gammal tråd.

Har samma sak, känns som nålar som sticker upp i slidan/livmodertappen.. ? Kommer med jämna mellanrum.

Gå fort och le mycket, så är det ingen som märker att du är ful.
  • louiselangberg blogg se

har likadant fast me ojämna mellanrum o ibland kan d va i hela underlivet.. fast d känns att d inte e i benet..
    har haft ett rejävlt tryck neråt i ett par dagar nu oxå inforån bebisen... som om den vill ut nästan... vet inte om d ha nåt samband..

e i v 24 om d e relevant

• Miew

Det hade jag med under båda graviditeterna. Många av mina vänner också.

Viggo & Grys mamma
  • Stormar

skönt att det inte är helt ovanligt då iaf!

Gå fort och le mycket, så är det ingen som märker att du är ful.

men e d ingen som vet vad d beror på?

Svar på tråden Små kramper i slidan..?